مدیر اجرایی ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج خبر داد؛

معرفی راه یافتگان جشنواره داستان کوتاه نارنج

اسامی راه یافتگان به جشنواره داستان کوتاه نارنج منتشر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بادپر مدیر اجرایی ششمین دوسالانه جشنواره داستان کوتاه نارنج در جهرم  با اشاره به اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی گفت: اسامی راه یافتگان به جشنواره داستان کوتاه نارنج اول آبان ماه امسال منتشر می‌شود.

دبیر ششمین دوسالانه جشنواره داستان کوتاه نارنج بیان کرد: از یک هزارو ۴۴۶ داستان کوتاه ۱۰۰ اثر به مرحله نهایی به این دو سالانه راه می‌یابند تصریح کرد: ۸۲۴ اثر از ۱۳ کشور ایران، امریکا، کانادا، افغانستان، انگلیس، آلمان، هلند، اتریش، ترکیه، امارات، بلژیک، سوئد و قطر دریافت شده است.

بادپر با بیان اینکه از ۱۶۰ نقطه کشور داستان‌های کوتاه به دوسالانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: شهر‌های تهران با ۱۸۶ نفر، شیراز با ۶۲ نفر، مشهد با ۴۳ نفر، اصفهان با ۳۹ نفر، جهرم با ۳۴ نفر، کرج با ۲۴ نفر، استهبان با ۲۰ نفر، تبریز با ۱۶ نفر، کرمان با ۱۶ نفر، همدان با ۱۶ نفر، رشت با ۱۳ نفر، قم با ۱۲ نفر، یزد با ۱۲ نفر، کرمانشاه با ۱۰ نفر و اهواز با ۸ نفر، ۱۵ شهری بوده اند که بیشترین شرکت‌کننده را داشتند.

وی ادامه داد: اسامی برگزیدگان اول تا سوم و تقدیر از نفرات برتر در روز اختتامیه اعلام و مراسم اختتامیه دوسالانه جشنواره داستان کوتاه نارنج آخر آذر ماه امسال در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اعلام اسامی راه یافتگان داستان کوتاه نارنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار