پرسپولیس ایران - الهلال عربستان؛

حذف یا معجزه فوتبالی/ مسئله این است

تیم فوتبال پرسپولیس تنها به یک معجزه نیاز دارد تا راهی فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2017 شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، زمانیکه پرسپولیس ایران، سه شنبه 10 اسفند در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات کامبک کرد ( بازی باخته را با پیروزی عوض کرد)، هواداران پرسپولیس آن را معجزه می دانستند و فکر نمی کردند این اتفاق بازهم رخ دهد اما شاگردان برانکو در بازی با الاهلی بازهم " کولاک " کردند و شکست 2 بر صفر را به 2 -2 تغییر دادند تا بازگشت ها، عادت شاگردان برانکو در آسیا شود.

سرخپوشان در دیدار با الهلال عربستان در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4 بر صفر شکست خوردند اما بازهم فرصت دارند تا در بازی برگشت جبران کنند و بتوانند به فینال راه یابند.کارشناسان و مردم فوتبالدوست کشورمان پس از بازی رفت، الهلال را فینالیست می دانستند اما این نکته را باید اظهار کرد که فوتبال، غیر قابل پیش بینی است و همگان باید تا لحظه پایانی منتظر تغییر نتیجه بازی باشند، مانند بارسلونا - پاری سن ژرمن و مصر و کنگو.

پرسپولیس در طول تاریخ، بازگشت های زیادی در دنیای فوتبال داشته است و معروفترین آن به سال 1375 بر می گردد که پرسپولیس پس از شکست 3 بر صفر مقابل آلیمای قزاقستان در دیدار رفت، با برد 5 بر صفر موفق به صعود به مرحله بعد شد و این احتمال وجود دارد تا شاگردان برانکو بازهم بتوانند این اتفاق را رقم بزنند.

مرور شکست های سنگین تاریخ پرسپولیس نشان می دهد که این تیم پس از این باخت در بسیاری موارد سر خم نکرده و با قدرت بیشتری به کار خود ادامه داده  است و امیدواریم در دیدار با الاهلی نیز این اتفاق رخ دهد.

بر همین اساس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: فردا بازی سختی داریم و بازی دوم‌ مان را در نیمه نهایی انجام می‌دهیم. در نیمه اول نتیجه خوبی نگرفتیم و چهار گل دریافت کردیم. ما معتقدیم الهلال جزء تیم‌های خوب آسیاست اما می توانیم آنها را شکست دهیم و به فینال برسیم.

او افزود: الهلالی‌ها می‌گویند زدن پنج گل از سوی پرسپولیس غیرممکن است اما هر چیزی در فوتبال ممکن و طبیعی است که کار خیلی سختی داریم، اما این ورزش است و هر چیزی ممکن است در آن رخ دهد.

برانکو ادامه داد: الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و اگر به فینال صعود کند، مطمئنم قهرمان آسیا می‌شود. تیم خوبی داریم و حتی به خودمان این حق را می‌دهیم که امیدوار باشیم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد که فردا پیروز شویم. نتیجه خوبی الهلال در بازی رفت کسب کرده است  اما این امکان وجود دارد که همه چیز تغییر کند و ما راهی فینال شویم.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: در فوتبال هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما همیشه اولین‌هایی وجود دارد و تیم ما نیز امیدوار است تا بتواند با زدن 5 گل به الهلال راهی فینال شود.

در دنیای فوتبال اثبات شده است که این ورزش غیر قابل پیش بینی است و همه ی ایرانی ها منتظر این اتفاق هستند تا با یک معجزه فوتبالی پرسپولیس راهی فینال لیگ قهرمانان شد.

انتهای پیام/

پرسپولیس با یک معجزه به فینال لیگ قهرمانان می رود 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
باشه ما حذف بشیم
Iran (Islamic Republic of)
قلی
۱۳:۱۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
باشه ما حذف بشیم
آخرین اخبار