گل محمدی:نتیجه دادگاه جهانیان وضعیت نهایی مالکیت نفت را مشخص می کند

رئیس اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان تهران پس از بازداشت جهانیان مالک باشگاه نفت طلائیه گفت: در صورت اینکه او در بازداشت باقی بماند باید در مورد مالکیت باشگاه نفت تصمیم جدیدی بگیریم.

رضا گل محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت مالکیت باشگاه نفت تهران پس از دستگیری حمیدرضا جهانیان، مالک این باشگاه اظهار کرد: قرار است تا ساعاتی دیگر با قاضی دادگاه درباره این موضوع صحبت کنیم و در حال حاضر به صورت دقیق نمی توانم بگویم چه اتفاقی در مورد مالکیت این باشگاه رقم می خورد.

او ادامه داد:طبق اطلاعی که من دارم جهانیان صبح امروز(سه شنبه) از کلانتری به دادسرا می رود. نتیجه این جلسه دادگاه تاثیر زیادی در سرنوشت باشگاه نفت دارد. اگر مالک این باشگاه همچنان در بازداشت بماند، باید هرچه سریع تر درمورد وضعیت مالکیتی باشگاه نفت تصمیم بگیریم اما اگر قاضی رسیدگی به تخلف جهانیان تشخیص دهد که او می تواند با قید وثیقه آزاد شود در آن صورت باید جهانیان درمورد تعهداتش به باشگاه نفت پاسخگو باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: البته درصورتی که جهانیان ادعا کند می تواند تعهداتش را انجام دهد باتوجه به مسائل ایجاد شده باید تضمین های لازم را هم انجام دهد. در کل برخورد دادسرا با او در تصمیم گیری ما نقش اساسی دارد.

انتهای پیام /

دادگاه، درباره مالکیت باشگاه نفت تصمیم می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار