ناراحتی الهلالی ها از باشگاه پرسپولیس

سایت عربستانی مدعی شده است که پرسپولیسی ها تنها 8 درصد جایگاه ها را به هواداران الهلال اختصاص داده اند و همین مسئله باعث افزایش قیمت بلیت این دیدار شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سایت الشرق الاوسط عربستان امروز در گزارشی به حواشی پیش از بازی تیم فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و به موضوعات مختلفی درباره این بازی اشاره کرده است.

این روزنامه عربستانی مدعی شده است که باشگاه پرسپولیس در این بازی تنها 8 درصد از سکو های ورزشگاه را به هواداران الهلال عربستان اختصاص داده است که همین مسئله باعث شده قیمت بلیت برای هواداران این تیم از 20 ریال به 200 ریال برسد.

همچنین در این گزارش آماده است که تیم الهلال هواداران بسیار زیادی در عمان دارد و بسیاری قصد دارند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند اما مخالفت پرسپولیسی ها با اختصاص جایگاه بیشتر به هواداران الهلال باعث شده است تا قیمت بلیت ها زیاد شود و بسیاری هم نتوانند بازی را از نزدیک ببینند. 

البته پیش از این باشگاه الهلال عربستان در بازی رفت این دیدار و در ابوظبی مانع از حضور بیشتر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه شده بود و همین مسئله باعث شده تا پرسپولیسی ها هم دست به عملی مشابه بزنند و قیمت بلیت ها را افزایش دهند.

ناراحتی الهلالی ها از  سهم بلیت ها برای  دیدار مقابل پرسپولیس

این سایت  عربستانی در ادامه گزارش خود به آمادگی تیم فوتبال الهلال در برابر پرسپولیس اشاره کرده و گفته است که این تیم باید مراقب باشد تا اتفاق سال 2010 تکرار نشود. در آن سال تیم فوتبال الهلال ،الغرافه قطر  را با نتیجه 3 بر 0 شکست داد و در بازی برگشت با همین نتیجه مغلوب شد تا بازی به زمان اضافه کشیده شود. در ادامه اما باز این الغرافه بود که توانست به مرحله بعدی صعود کند.

الشرق الاوسط در پایان گزارش خود به مطمئن نبودن سعودی از حضور در فینال اشاره کرده است و گفته بازیکنان این تیم نباید شاگردان برانکو را دست کم بگیرند.

انتهای پیام/

گزارش روزنامه عربستانی درباره بازی الهلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
من واقعا موندم از کار فدراسیون فوتبال ایران. اگه توی افغانستان مسابقه برگشت رو برگزار میکردیم خیلی بهتر بود تا عمان. واقعا برای اون آدمای نفهمی که این تصمیم رو گرفتن متاسفم