تارتار: قصد نداریم قهرمان لیگ شویم

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: قصد نداریم در لیگ قهرمان شویم بلکه می خواهیم در لیگ بمانیم و شخصیت تیممان را کامل کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره وضعیت تیمش اظهار کرد: شرایط تیم خوب است. در 9 هفته تنها تیمی هستیم که باخت نداشتیم. شخصیت تیم ما شکل گرفته است. تنها مشکلمان مصدومیت چند بازکین است که خدا رو شکر در حال اضافه شدن به تیم هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی در لیگ فکر می کنید یا خیر خاطر نشان کرد: ما می توانیم کار بزرگی انجام دهیم اما هدف ما قهرمانی نیست هدف ما داشتن یک جایگاه مناسب در لیگ است. می خواهیم در لیگ باشیم و تقویت بشویم و برای آسیا و قهرمانی لیگ برنامه ریزی کنیم. دوست داریم در کورس قهرمانی لیگ داشته باشیم. اما نباید از ما انتظار داشته باشید.

 

او ادامه داد: بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم و بازی های سختی را درپیش داریم. در این هفته با تیم ذوب آهن نیز بازی سنگینی داریم. درصدد هستیم بازی هدفمندی در اصفهان انجام دهیم و دست پر برگردیم. قلعه نویی دوست من است. ذوب آهن بازیکنان با کیفیت و کادر فنی با تجربه ای دارد. ضمن این که مدیریت قوی دارد. ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. تیم ما سخت کوش و بد بدن است.

تارتار درباره چند مساوی اخیر تیم پارس جنوبی جم تصریح کرد: در برابر 4 تیم  قوی مساوی کرده ایم این نشان می دهد در مقابل این تیم ها کار بزرگی انجام دادیم و 6 امتیاز گرفتیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی درباره حضور برخی بازیکنان در جشن های شبانه بیان کرد: از گذشته تا به حال این گونه موارد بوده است. هر بازیکنی  شخصیت خود دارد. زمانی هم که ما بازی می کردیم چنین چیزهایی بود و البته الان مسائل دیگری هم به آن اضافه شده است. این مسائل فوتبالیست ها را از فوتبال دور می کند. توصیه می کنم بازیکنان خود را از این مسائل حاشیه ای دور کنند. چرا که به آینده فوتبالیشان صدمه می زند. امروز آگاهی مردم بالا رفته است و همه می دانند استفاده از قلیان و سیگار چه ضرری دارد. اگر هم کسی نمی داند می تواند در اینترت به  دنبال آن برود. جوانان  باید آگاه باشند.

تارتار افزود: در تمام دنیا بازیکنان توسط باشگاه هایشان رصد می شود. زمانی که متوجه حضور بازیکنانشان در کلوب شبانه شوند آن ها را جریمه می کنند. کشور ما که کشوری اسلامی است. لازم است باشگاه ها نظارت بیشتری بر روی بازیکنان داشته باشند. وظیفه ما آگاه کردن بازیکنان است.

 

انتهای پیام/

 

اظهارات تارتار درباره پارس جنوبی جم 

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
زر زر نکن
آخرین اخبار