آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های سازمان همیاری با حضور ۲۲ غرفه در مشهد

توانمندی‌های سازمان همیاری شهرداری با حضور ۲۲ شرکت درهشتمین نمایشگاه خدمات شهری مشهد ارائه می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ قربان میرزایی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت:: توانمندی‌های سازمان همیاری شهرداری، در غالب ۲۲ غرفه اعم از شرکت و موسسات وابسته و همچنین تامین کنندگان خدمات، کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌ها در هشتمین نمایشگاه خدمات، محیط زیست شهری وحمل و نقل و ترافیک در مشهد ارائه می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این نمایشگاه از سه شنبه ۲۵ مهرماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار با حضور مسوولان استانی خواهد کرد.

وی با اشاره به افزایش میزان فضای اختصاص یافته در نمایشگاه برای معرفی توانمندی‌های این سازمان، گفت: علاوه بر حضور تعدادی از موسسات و مجموعه‌های وابسته به سازمان همیاری، تعدادی از شرکت‌های بخش خصوصی به عنوان تامین کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌ها در زمینه مبلمان شهری، حمل ونقل، ترافیک و دیگر خدمات شهری که با سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی همکاری مستمر دارند نیز در ۱۵۰۰ متر فضای اختصاص یافته به سازمان همیاری در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: حدود ۲۰۰ تن از شهرداران و روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مختلف به ویژه کلان شهر‌های کشور و همچنین مدیران عامل و معاونان سازمان‌های همیاری شهرداری‌های استان‌های مختلف برای بازدید از این توانمندی‌ها و برقراری تعاملات مختلف از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

وی گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مطلوبی در جهت استفاده از فضای تبلیغاتی ایجاده شده برای معرفی فعالیتها، ظرفیت‌ها و خدمات قابل ارائه در سازمان همیاری، موسسات و شرکت‌های تابعه به شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی شهر و همچنین سازمان‌های همیاری و دیگر مخاطبان فعال در زمینه مدیریت شهری خواهد بود که همه ساله توسط سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی فراهم میشود.

میرزایی افزود: این نمایشگاه همچنین فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های بومی استان در حوزه تولیدات و خدمات شهری به سراسر کشور در قالب شرکت‌های تامین کننده خدمات و تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌ها است که امیدواریم همانند سال‌های گذشته دستاورد‌های خوبی در این حوزه برای استان خراسان رضوی به همراه داشته باشد.

غرفه‌های سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در این نمایشگاه همه روزه تا ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرایی بازدیدکنندگان تخصصی و عموم شهروندان عزیز مشهدی به منظور آشنایی با فعالیت‌ها و اقدامات خدمتگذاران خود در سازمان همیاری در حوزه مدیریت و ارائه خدمات شهری خواهد بود.

انتهای پیام// ف. ح.
 
 

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های سازمان همیاری در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.