بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از فرودگاه آبدانان

نماینده مردم شهرستان های دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی به همراه اکبری معاون مدیرعامل فرودگاه های غرب کشور از فرودگاه آبدانان بازدید کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛در این بازدید شادمهر کاظم زاده با اشاره به اهمیت فرودگاه باتوجه به بازگشایی مرز دهلران در آینده ی نزدیک گفت:احداث فرود گاه درحوزه ی جنوب باتوجه به ضعف زیرساختهای حوزه ی راه،از ضروریات است .

 


وی ابراز امید واری کرد که باتوجه به پیگیری ها و ارزیابی ها،فرودگاهی در حوزه ی جنوب تاسیس شودو تردد مردم به عتبات عالیات و مرکز کشور را آسان کند.

 


کاظم زاده مکان احداث فرودگاه در حوزه ی جنوب را بسته به نظر کارشناسی شرکت فرودگاه ها اعلام کرد و گفت:این که فرودگاه در کجا احداث شود مهم نیست،مهم مطالبه ی مردم حوزه است که به دنبال اجرایی شدن آن هستیم.

 


نماینده ی مردم شهرستانهای دهلران،دره شهر آبدانان و بدره در ادامه در پاسخ به این سوال که سال ۹۴ برای فرودگاه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شد ولی عملا کاری انجام نگرفت ،گفت:ردیف بودجه ها سالیانه است بدین معنی اگر اعتباری برای سال ۹۶ درنظر گرفته شد،همان سال هزینه میشودوبنده برای فرودگاه بعنوان پروژه ی عمرانی ردیفی ندیده ام و احداث فرودگاه در آبدانان با اخذ مجوز از ارتش امکان پذیر است.


اکبری معاون مدیر عامل فرودگاه های غرب کشور هم با اشاره به ضرورت احداث فرودگاه در منطقه گفت:آبدانان یکی از گزینه ها برای نشست و برخواست هواپیماست و ما در حال بررسی استانداردها برای احداث فرودگاه در آبدانان هستیم.وی به بازدیدش از دره شهر بعنوان گزینه ی دیگر برای احداث فرودگاه اشاره کرد و گفت:هردومنطقه ی آبدانان و دره شهر مزایا و معایبی دارند که باتوجه به ارزیابی ها و مشخصات فنی،نتیجه گیری خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/ع

بازدید کاظم زاده از فرودگاه آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.