خسروپناه مطرح کرد؛

ضرورت ظهور توحید در سیاست/ توحید را تنها به عنوان یک نظریه ندانیم

رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و محقق گفت: تا زمانی که توحید در سیاست ظهور پیدا نکند، نمی‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

ضرورت ظهور توحید در سیاست/ توحید را نباید تنها به عنوان یک نظریه بدانیمبه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین خسروپناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و محقق در همایش زعیم ذوفنون و مراسم رونمایی از منظومه فکری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای گفت: تدوین اثر فاخر منظومه 2 سال طول کشید و کارهای چاپ آن هم 6 سال به طول انجامید که البته در این سال ها مباحث جدیدی که از سوی حضرت آقا بیان می‌شد را به این کتاب اضافه می‌کردیم.

وی ادامه داد: یک سال تمام وقت خود را برای گردآوری مطالب فرهنگی در این کتاب صرف کردیم تا بتوانیم به هدف خودمان که فرهنگ واقعی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، دست یابیم و در قالب یک کتاب بگنجانیم.

رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه افزود: بعد از طبقه‌بندی‌ها به یک ساختار نظام‌مند رسیدیم که به 4 بخش از جمله جهان‌بینی حضرت آقا، معنویات و اهداف اجتماعی اسلام از نظر رهبر انقلاب  تبدیل شد.

خسروپناه به ویژگی‌های این کتاب اشاره کرد و گفت: منظومه فکری حضرت آقا اجتهادی است زیرا روح فرمایشات رهبر انقلاب براساس فرهنگ اجتماعی شکل گرفته است و کاملا نظام‌مند و ساختاری است که البته  فرمایشات بسیاری از شخصیت‌های بزرگ مانند امام‌ راحل و رهبر انقلاب کاملا نظام‌مند است و در دل آنها توحید وجود دارد.

وی ادامه داد: تا زمانی که توحید در سیاست ظهور پیدا نکند، نمی‌توانیم به اهداف دست پیدا کنیم، رهبر انقلاب توحید را در سیاست، فرهنگ و اقتصاد جای داده‌اند که این موضوع کاملا در سخنان و فرمایشات ایشان دیده می‌شود. بنابراین نباید توحید را صرفا یک نظریه بدانیم.

خسروپناه یادآورشد: منظومه فکری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رکن‌های مختلفی دارد که مردم، مهم‌ترین رکن این کتاب هستند.

انتهای پیام/

ویژگی های منظومه فکری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.