پاسخ جولیان آسانژ به هیلاری کلینتون درباره همکاری با سازمان اطلاعات روسیه

جولیان آسانژ، اتهامات هیلاری کلینتون مبنی بر همکاری وی با سازمان اطلاعات روسیه را دروغ و از روی «وحشت زدگی» خواند.

پاسخ جولیان آسانژ به هیلاری کلینتون درباره همکاری با سازمان اطلاعات روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ جولیان آسانژ- بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس- که به دلیل انتشار اسناد محرمانه و ایمیل‌های کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا تحت پیگرد قانونی دادگستری این کشور قرار دارد، اتهامات هیلاری کلینتون را دروغ و از روی «وحشت زدگی» خواند.

آسانژ در واکنش به اظهارات هیلاری کلینتون – نامزد شکست خورده حزب دموکرات آمریکا در انتخابات سال ۲۰۱۶- که او را متهم به همکاری با سازمان اطلاعات روسیه کرده بود، نوشت: «یک نکته درباره کلینتون اشتباه است. آن فقط دروغ‌های دائمی او نیست. آن فقط تهدید‌های پرتلاطم و سرزنش‌های او نیست. دقیق نگاه کنید. آن نکته خیلی تیره‌تر است که بتوان با آن کنار آمد. یک ترس سرد که به ندرت دیده می‌شود.»

کلینتون در مصاحبه با شبکه‌ای بی سی استرالیا، جولیان آسانژ را یک فرصت‌طلب پوچ‌گرا نامید که برای یک دیکتاتور وجودش ضروریست. او ویکی لیکس را ابزار سازمان اطلاعات روسیه معرفی کرد.

یاد آور می‌شود پس از انتشار ویدئوی اهانت ترامپ به زنان در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، ویکی‌لیکس بیش از ۲۰۰۰ ایمیل از جان پودستا، رئیس سابق کمپین انتخاباتی کلینتون را منتشر کرد که تا حدودی بر محبوبیت کلینتون و روند انتخاب وی تاثیر گذاشت.


انتهای پیام/

 

واکنش بنیانگذار ویکی لیکس به اتهامات کلینتون علیه وی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار