بازدید سرزده استاندار کرمان از بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت

استاندار کرمان به صورت سرزده از بیمارستان امام خمینی (ره ) شهرستان جیرفت بازدید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،ابوالقاسم امیر محمودی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت گفت:صبح امروز استاندار کرمان بهمراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و جمعی از اعضای شورای تامین استان کرمان از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت بازدید کردند.

رئیس بیمارستان امام خمینی جیرفت در حاشیه این بازدید گفت: این بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی است که به دلیل مراجعات زیاد مردم ۲۲۸ تخت فعال دارد.

ابوالقاسم امیرمحمودی افزود: با توجه به حجم خدمات رسانی با کمبود نیرو مواجه هستیم و امیدواریم این مشکل برطرف شود.

وی به افتتاح مرکز ام .آر .آی بیمارستان امام خمینی(ره) در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: این مرکز، مجهز به پیشرفته ترین نوع دستگاه ام .آر. آی موجود در ایران است که با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار با حمایت دولت تدبیر و امید و پیگیری نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.

وی افزود: همچنین برای خرید ساختمان وتجهیز تأسیسات ساختمان ام آر آی بیمارستان امام خمینی جیرفت به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی جیرفت تصریح: دستگاه ام .آر. آی نصب شده در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت با کیفیت عکسبرداری ۱.۵ برابر است که این کیفیت سه برابر ظرفیت و کیفیت دستگاه های موجود در بازار است.

امیرمحمودی بیان کرد: با راه اندازی این بخش، دیگر نیازی به مراجعه اهالی منطقه به منظور عکسبرداری و انجام ام آر آی به سایر شهرها نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ساختمان بخش ام. آر. آی ۷۰۰ متر مربع زیربنا دارد گفت: این ساختمان شامل بخش های رادیولوژی، سی تی اسکن و ام. آر. ای است.

امیر محمودی در پایان افزود: قبل از راه اندازی این دستگاه مردم برای ارائه خدمات مجبور به مراجعه به مرکز استان و شهرستان بم بودند که با حمایت دولت تدبیر و امید این مهم برای مردم منطقه جنوب کرمان میسر شد.
انتهای پیام/ی

بازدید سرزده استاندار از بیمارستانی در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.