جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جمنا با سرمایه‌گذاری روی جوانان مانع از خلاء نیروهای کارآمد در جریان اصولگرایی می‌شود

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: ما قرار است با سرمایه‌گذاری روی جوانان مانع از خلاء نیروهای کارآمد در جریان اصولگرایی شویم.

احزاب نسبت به شناسایی استعدادها و پررورش آنها اقدام جدی به عمل آوردمحمدصالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فقدان کادرسازی  مناسب در تشکل‌ها و گنجاندن افراد نامناسب در لیست انتخاباتی برخی احزاب اظهار کرد: در کشور ما کار تشکیلاتی برای  تربیت منابع انسانی در احزاب و جریان‌های سیاسی معنایی ندارد.

وی افزود: احزاب و گروه‌های سیاسی باید نسبت به شناسایی استعدادها و پرورش آنها اقدام جدی به عمل آورده و از نخبگان استفاده کنند که ظرفیت تصدی‌گری در نظام جمهوری اسلامی را دارا باشند.

جوکار تصریح کرد: اما از آنجایی که کار تشکیلاتی در احزاب کشور معنایی ندارد و انجام امور به صورت قبیله‌ای و براساس رفاقت‌ها شکل می‌گیرد، در نتیجه انتخاب کاندیداها نیز جنبه فامیلی و هم‌جناحی پیدا می‌کند که این مسئله بیشترین آسیب را متوجه جامعه خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان کرد: وقتی جناحی در انتخابات موفق می‌شود و فرد انتخاب شده در مسئولیت خود قرار می‌گیرد تازه مسائل رفاقتی به میان می‌آید؛ لذا شخصی با این شرایط نمی‌تواند کارآمدی لازم را برای کشور داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات جبهه مردمی نیروهای انقلاب در راستای کادرسازی و تربیت افراد فرهیخته تأکید کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب متشکل از احزاب و گروه‌های اصولگراست و سعی و تلاش این جبهه بر آن است که از نخبگان در ساختار درونی خود استفاده کند.

جوکار ادامه داد: در این مسیر سعی داریم با شناسایی استعدادها و تکیه بر جامعه‌نگری، به جذب نیروهای ارزشی بپردازیم و در ساز و کار این جبهه قرار بر این است که با سرمایه‌گذاری روی جوانان مانع از خلاء نیروهای کارآمد در جریان اصولگرایی شویم.


انتهای پیام/

 

تغییرات در جبهه مردمی نیروهای انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
مهارت و تجربه خیلی مهمه
آخرین اخبار