هر روز ابهت امریکا در جهان شکسته می شود

مهمترین نگرانی امریکا نتیجه دادن انقلاب ایران وایجاد موج جدیدی از این انقلاب در خاورمیانه است.

هر روز ابهت امریکا در جهان شکسته می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان :نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ی زنجان در تجمع اعتراض آمیز طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق ع درخصوص سخنان جاهلانه ترامپ با بیان اینکه هرروز ابهت امریکا در جهان شکسته می شود گفت: مهمترین نگرانی امریکا نتیجه دادن انقلاب ایران وایجاد موج جدیدی از این انقلاب در خاورمیانه است .

 وی به اقدامات شوم آمریکا برای از بین بردن انقلاب ایران اسلامی اشاره کردو گفت : حمله نظامی ، راه اندازی کودتا و تحریک عراق برای حمله به ایران، وهواپیمای مسافربری ایران بر فراز خیلیج فارس و تحریک عده ای برای آشوب وفتنه از جمله کارهای آمریکا برای از بین بردن انقلاب ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه های امریکا در جهان گفت: آمریکایی ها سه سناریو کوتاه مدت ، میان مدت وبلند مدت برای کشورها و جهان دارند که برای ایران هم چنین برنامه های اجرا کرده و می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه گرداننده اصلی آمریکا یهودی ها هستند گفت:اسرائیل خط قرمز امریکاست و هرکشوری منافع اسرائیل را تامین کند سیاستهای امریکا در قبال ان کشور خصمانه نخواهد بود.

انتهای پیام/ر

بیانات امام جمعه ی زنجان در تجمع طلاب و اساتید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.