معرفی برگزیدگان دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان یزد

برگزیدگان دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استان یزد در 2 بخش خواهران و برادران و در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل و حفظ 20 جزء و اذان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  برگزیدگان دوازدهمین دوره مسابقه های قرآنی مدهامتان استان یزد در 2 بخش خواهران و برادران و در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل و حفظ 20 جزء و اذان معرفی شدند.

در رشته قرائت و در بخش برادران علیرضا میرجلیلی و حسین خسروی از یزد به ترتیب رتبه های نخست و دوم کسب کردند و امیرعباس مزیدی و امیر عباس محمدی فر از اردکان به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

در این رشته، فائزه سادات قریشی نسب و مهدیه مسعودی از یزد نیز به ترتیب رتبه های نخست و دوم بخش خواهران را به خود اختصاص داد.

در رشته حفظ کل برادران امیرحسین عطارزاده از یزد، محمدداود فلاحی از میبد و امیر میرجلیلی از یزد و در بخش خواهران فاطمه تقی زاده از میبد، مهدیه شمس از مهریز، و اعظم السادات میرجلیلی از یزد به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته حفظ 20 جزء بخش برادران علیرضا رحمانی و احمد ظاهردناک هر 2 از یزد و محمدهادی فلاح از میبد و در بخش خواهران مرضیه میرحسینی از یزد، مریم بیک از مهریز و فرشته ابراهیم پور از یزد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته ترتیل بخش برادران محمدمهدی میرجلیلی، وحیدرضا میرجلیلی و علیرضا افتخاری پور هر سه از یزد، و در بخش خواهران فاطمه السادات میرکریمی، زهرا جمالیون و هانیه احمدی نسب از یزد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته اذان نیز که ویژه برادران بود، مبین باوفا، ابوالفضل بشارتی و مجتبی آبیار هر سه از یزد به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در دانشگاه فرهنگ و هنر یزد برگزار شد و نفرات برتر در رشته های مختلف به مسابقه های کشوری اعزام می شوند.

انتهای پیام/ ی

معرفی برگزیدگان دوازدهمین دوره مسابقه های قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار