اعزام 350 دانش آموز کبودراهنگی به مناطق عملیاتی غرب

350 دانش آموز دختر کبودراهنگی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

اعزام 350 دانش آموز کبودراهنگی به مناطق عملیاتی غرببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عسگری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن و هدف قرار دادن قشر جوان جامعه و به کار بردن ابزارهای مختلف در این خصوص به فرمایش مقام معظم رهبری،  راهیان نور یک عملیات فرهنگی بزرگ در مقابل  این هجمه هاست.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقای ایمنی و استانداردهای ارودهای راهیان نور دانش آموزی، وزارت آموزش و پرورش دوره آموزشی در قالب فیلم در بستر شبکه اینترنت را برنامه ریزی کرده است .

 عسگری افزود: این دوره آموزشی توسط اساتیدی مجرب از مجریان برگزاری اردوها، اورژانس کشور و پلیس راهور آماده گردید و مهم ترین نکات درباره ایمنی و سلامت در طول برگزاری اردوها بر اساس استانداردها و تجربیات سال های گذشته به عوامل اجرایی و دانش آموزان عزیز آموزش داده می شود.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اعزام 350 دانش آموز دختر شهرستان به این اردوی راهیان نور،  گفت: این دانش آموزان در قالب 6 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب برای تجدید میثاق با شهدای 8 سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

انتهای پیام/ ش

مناطق عملیاتی غرب کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.