نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس؛

عملیات ساخت ایستگاه راه‌آهن همدان متوقف‌شده است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات ساخت ایستگاه راه‌آهن همدان متوقف‌شده است.

عملیات ساخت ایستگاه راه‌آهن همدان متوقف‌شده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس که در جریان بازدید سرزده از ایستگاه راه‌آهن همدان انجام شد؛ با انتقاد شدید به مسئولین وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: طی بررسی‌های به عمل‌آمده تمام توان در راستای تکمیل ریل‌گذاری راه‌آهن کرمانشاه گذاشته‌شده و برای مردم استان همدان قابل‌قبول نیست که بودجه این استان به تکمیل راه‌آهن کرمانشاه اختصاص یابد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه متأسفانه عملیات ساخت ایستگاه راه‌آهن همدان متوقف‌شده است، عنوان کرد: باید دولت در تکمیل هرچه زودتر ایستگاه راه‌آهن همدان تلاش کند تا استان همدان بتواند طبق وعده‌ها از خدمات کامل و باکیفیت شبکه ریلی داخلی بهره‌مند شود.

وی بیان داشت: ساخت ایستگاه راه‌آهن رباط از ابتدا کارشناسی نبود اما به‌منظور استفاده مردم ساخت ایستگاه راه‌آهن جدید در نزدیکی شهر باید تکمیل و در آینده نیز به‌عنوان ایستگاه باری استفاده شود اما امروز روند اجرایی کردن آن به‌کندی پیش می‌رود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم وعده مسئولان در خصوص تسریع در تکمیل ایستگاه رباط بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده، در حال حاضر عملیات اجرایی آن به‌کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/ز

ایستگاه راه‌آهن همدان متوقف‌شد

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۶:۲۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
یواش تند نرو