اعتبارات بوکان از محل توازن منطقه ای کمتر از میاندوآب و مهاباد

در حالی از محل توازن منطقه ای به هریک ازشهرستانهای مهاباد و میاندوآب 210 میلیارد ریال و 220 میلیارد و 500 میلیون ریال اختصاص پیدا کرده است که اعتبارات بوکان از این محل 200میلیارد ریال است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، «جمال خسروی» فرماندار شهرستان بوکان  در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که با  حضور کارشناسان سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان غربی برگزار شد، گفت:  سهم بوکان 200میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای بوده است.

وی افزود: این اعتبارات در قالب 44 پروژه در حوزه های، مساجد،کتابخانه ها، طرح هادی روستایی، تامین آب شرب روستایی، انتقال آب کشاورزی، فضاهای ورزشی ، راه روستایی، احداث وتکمیل مدارس، مراکز بهداشتی  ودرمانی بر حسب شاخص های زیربنایی توزیع شده است.

اختصاص این میزان اعتبار به بوکان از محل اعتبارات توازن منطقه ای در حالی است که  چند روز قبل «ایرج شجاعی» فرماندار ویژه شهرستان مهاباد اعلام کرد 210میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای به این شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

«ناصر امیری» فرماندار میاندوآب نیز اعلام کرده که  22 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار برای اجرای چهار طرح عمرانی جدید از محل اعتبارات توزان منطقه ای برای این شهرستان مصوب شده است.

اختصاص اعتبارات  کمتر به بوکان نسبت به دو شهر مهاباد و میاندوآب در حالی صورت می گیرد  که بوکان در شاخصهای توسعه نسبت به این دو شهر مطمعنا وضعیت بهتری ندارد.

به گفته «قربانعلی سعادت» استاندار سابق آذربایجان غربی، امسال چهار هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار ویژه برای بهبود شاخص های توسعه ای استان در قالب اعتبار توازن منطقه ای و ردیف اعتباری اصلاح شاخص های توسعه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع

اختصاص بیست میلیارد تومان اعتبار از محل توازن منطقه ای برای بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.