برگزاری آئین استقبال از جهان‌پهلوان سیمرغی

رئیس اداره ورزش و جوانان سیمرغ از برگزاری آئین استقبال از پهلوان سیدجعفر قاسمی، قهرمان طلایی کشتی ساحلی جهان در شهرستان سیمرغ خبر داد.

سامان قربانیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با ابراز خرسندی از کسب مقام قهرمانی توسط سیدجعفر قاسمی  گفت: آئین استقبال از جهان‌پهلوان سیمرغی ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه از میدان شهید کشوری تا فرمانداری و سپس به روستای نجارکلای قدیم برگزار می‌شود.


وی افزود: حضور و تشویق این ورزشکار توسط مردم شهرستان موجب می‌شود تا جوانان ما در سایر میادین نیز حضور مؤثرتری داشته باشند و دیگر جوانان به‌ویژه علاقه‌مندان به ورزش باانگیزه خوب وارد ورزش و رقابت‌های ورزشی شوند.


بر اساس برنامه کمیته استقبال ادای احترام به شهدای قهرمان سیمرغ در میدان شهید کشوری، حضور در فرمانداری شهرستان سیمرغ، گل‌افشانی از سوی اهالی شریف شهرستان، حضور بر مزار شهدای شهرستان و مادر والامقام شهیدان کشوری و استقبال اهالی شریف نجارکلا قدیم در مزار شهدای سرافراز از برنامه‌های آیین استقبال است.


جهان‌پهلوان سید جعفر قاسمی در مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی جهان که از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ مهرماه در کشور ترکیه در حال برگزاری است موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و صاحب گردن‌آویز طلا گردید.


انتهای پیام/ع


آئین استقبال از جهان‌پهلوان سیمرغی برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.