رشد 110 درصدی کشف مواد مخدر در کرمانشاه

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف حدود یک تن مواد مخدر در استان کرمانشاه طی شش ماهه امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛علی شمشیری گفت: در شش ماهه امسال نزدیک به یک تن مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شده که از نظر میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۱۰ درصدی را شاهد بوده ایم.
وی عمده مواد کشف شده را مواد مخدر سنتی خصوصا تریاک و مشتقات آن اعلام کرد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این مدت چهار هزار فرد معتاد و خرده فروش مواد مخدر نیز در استان دستگیر شده اند.
شمشیری مبارزه با مواد مخدر و عرضه و مصرف آن را نیازمند همکاری همه بخش‌های مختلف دانست و تاکید کرد: ۲۳ دستگاه عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستند که هر یک وظیفه و مسئولیت خاص خود را دارند.
وی فرهنگسازی را یکی از ملزومات مقابله با مواد مخدر اعلام کرد و افزود: باید علاوه بر برخورد با عرضه کنندگان، زمینه وقوع جرم عرضه مواد مخدر را نیز از بین ببریم.
به گفته این مسئول، مبارزه با مواد مخدر تنها مربوط به کشور ایران و یا استان کرمانشاه نیست و بیش از ۱۷۰ کشور دنیا با این موضوع دست درگریبان هستند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در جهان ۱۰ میلیون نفر در حوزه قاچاق و یک میلیون نفر در حوزه ترانزیت مواد مخدر فعالیت دارند که رقم قابل توجهی است.
 
انتهای پیام/پ
 

کشف مواد مخدر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار