دراعتراض به سخنان ضد ایرانی ترامپ؛

تشکیل زنجیره انسانی سبزواری‌ها در دفاع از خلیج فارس

در پاسخ به یاوه گویی‌های اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در خصوص خلیج فارس، سبزواری ها زنجیره انسانی با عنوان «زنجیر وحدت و همدلی» تشکیل دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این زنجیره انسانی که به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و شهرداری سبزوار در محل میدان خلیج فارس برگزار شد، نمایندگان مردم سبزوار در مجلس، فرماندار، شهردار سبزوار، اعضای شورای شهر، روحانیون، مدیران شهری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.


فرمانده سپاه سبزوار در این مراسم گفت: مسئولان کشور و مردم پای منافع ملی و انقلاب هیچ اختلافی ندارند و تلاش استکبار در تضعیف وحدت ملی همواره نقش برآب می‌شود.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم سخنان سخیف ترامپ ناشی از اقتدار و پیشرفت‌های روزافزون جمهوری اسلامی و تاثیرگذاری بر تحولات منطقه و جهان اسلام است.

وی با اشاره به اظهارات ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اظهارات دخالت آشکار در مسائل داخلی کشور و مغایر با قوانین بین المللی است.

فرمانده سپاه سبزوار با بیان اینکه سپاه پاسداران و مدافعان حرم همه توطئه‌های استکبار در منطقه خاورمیانه را نقش بر آب کردند، گفت: سپاه پاسداران احتیاجی به رابطه با آمریکا ندارد.

سرهنگ پاسدار مظلوم افزود: یکی از اهداف تهدیدات توخالی امریکا، ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم است در حالی که این یاوه گویی‌ها وحدت و همدلی مسئولان و مردم را بیش از گذشته مستحکم می‌کند.

وی گفت: مردم و مسئولان در دفاع از منافع ملی و آرمان‌ها انقلاب اسلامی هیچ اختلافی ندارند و تلاش استکبار در تضعیف وحدت ملی بی نتیجه است.

امام جمعه سبزوار هم در این مراسم گفت: توطئه استکبار در منطقه خاورمیانه مقابله با جبهه مقاومت اسلامی و ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی بود که با رشادت مدافعان حرم و رزمندگان اسلام به شکست انجامید.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: خشم و عصبانیت رئیس جمهوری امریکا ناشی از شکست سیاست‌های آن‌ها در خاورمیانه و نفوذ نرم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های نیلگون خلیج فارس توسط سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح، اقتدار و عزت ایران را آشکار و سبب حقارت دولت امریکا در بین کشور‌های جهان شد.

امام جمعه سبزوار گفت: خشم و عصبانیت ترامپ ناشی از شکست سیاست‌های امریکا در منطقه خاورمیانه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 

تشکیل زنجیره انسانی در حمایت از نام خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.