دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه

طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر اجرا می شود

طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر تا پاکسازی کامل و پلمب ۱۱۷ مرکز عرضه مخدر در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر تا پاکسازی کامل و پلمب ۱۱۷ مرکز عرضه مخدر در کرمانشاه خبر داد.
به محمدحسین صادقی با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر استان کرمانشاه با هماهنگی دستگاه‌های مخدر از جمله شورای مبارزه با مواد مخدر و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از استمرار در اجرای این طرح تا رسیدن به نتایج مورد قبول خبر داد.
وی افزود: عزم دستگاه قضایی در برخورد با تولید و عرضه‌کنندگان مواد مخدر جدی است و این طرح مقطعی نخواهد بود و مطمئنا تا پاکسازی کامل این طرح را ادامه می‌دهیم.
دادستان استان کرمانشاه گفت: از زمان اجرای این طرح تاکنون ۱۱۷ مکان در حوزه شهرستان کرمانشاه با انجام تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی به عنوان محل عرضه مواد مخدر شناسایی و پلمب شدند و در این اماکن دیگر عرضه‌ای صورت نمی‌گیرد.
وی افزود: بازخوردی که از اجرای این طرح گرفتیم و دوستان ما تایید کردند، رضایت مندی مردم است و مردم از اجرای آن راضی هستند.
صادقی گفت: امیدواریم همراهی مردم با ما ادامه داشته باشد و توقع ما این است که مردم نسبت به محیط پیرامونشان حساس باشند و اگر حرکت‌های مشکوکی را می‌بینند حتما باید مردم با احساس مسئولیت به پلیس یا مستقیما به شعبه اختصاصی ما معرفی کنند.
 
 انتهای پیام/پ

 

پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.