۹۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و اصلی ماکو و چالدران آسفالت می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ازبرنامه ریزی برای آسفالت ۹۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و اصلی شهرستان ماکو و چالدران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در نشست با نماینده مردم ماکو، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی افزود: ۹۰ کیلومتر پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در حوزه راهداری تعریف می‌شود.

وی با اشاره به تامین دو دستگاه نمک پاش و تحویل به شهرستان‌های ماکو و چالدران یادآور شد: همکاران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تمام توان و به صورت شبانه روزی فعالیت دارند، ولی به علت کمبود منابع در ارائه خدمات به نحو مطلوب با مشکلاتی روبه رو هستیم و از این رو سعی می‌شود تا از تمام ماشین آلات در تمامی حوزه‌ها بهره برداری کنیم.

 

امکانات باید به صورت عادلانه در بین شهرستان ها توزیع شود



نماینده مردم ماکو، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با قدردانی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و روسای ادارات شهرستانی عنوان کرد: امکانات باید براساس معیار‌های مشخص و به صورت عادلانه در بین شهرستان‌ها توزیع شود.

عین الله شریف نژاد اضافه کرد: باید به صورت جدی پیگیر دریافت امکانات و بودجه از ستاد‌های مرکزی تهران باشیم تا بتوانیم به پاسخ در خوری به اعتماد مردم دهیم.

در ادامه این نشست در خصوص تعریف پروژه‌های راهداری در حوزه شهرستان‌های ماکو، پلدشت، شوط و چالدران بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد نسبت به تامین اعتبار برای اجرای لکه گیری و روکش آسفالت جاده‌های چالدران به چایپاره، آواجیق به کشمش تپه، چالدران – خوی، چالدران – شوط، محور شاه گلن، محور شاه گلن – مزرعه – بارون، محور شهرک سد ارس به پلدشت، سد ارس به قره ضیاء الدین، شوط به چالدران و سه راهی جاده ترانزیت ماکو به سه راهی روستایی سنق اقدام شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.