اعطا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پاسداران انقلاب اسلامی ایران منادیان واقعی صلح و ارزش‌های انسانی در جهان

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مدافع واقعی صلح و ارزش‌های انسانی در جهان پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستند که سلحشورانه، برای مبارزه با تروریسم و ایجاد صلح در منطقه تلاش می‌کنند.

پاسداران انقلاب اسلامی ایران منادیان واقعی صلح و ارزش‌های انسانی در جهانعلی اعطا سخنگوی هیئت رئیسه‌ی شورای اسلامی پنجم شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: سخنان ناشیانه و غیرمتعارف دونالد ترامپ بیشتر از هر زمان دیگری ماهیت استعماری و استثماری آمریکا را برای جهانیان هویدا کرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: برای هر کسی که آشنایی ضمنی با مناسبات سیاسی و بین‌المللی جهان داشته باشد، بی پایه و سوداگرانه بودن صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا کاملاً روشن است.

اعطا در رابطه با برجام ابراز داشت: برجام به قدر کافی مستحکم و دارای پشتوانۀ حقوقی است که با این قبیل برنامه‌های تبلیغاتی مخدوش نخواهد شد. در همین شرایط است که معنای اوصاف دقیقی که رهبری انقلاب در وصف تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بیان کردند، روشن می‌شود و توفیق بزرگی از به ثمر نشستن برجام به دست آمده است که با عنایت به همین موضوع است که می‌توان وضعیت جدید جهانی را به فرصتی بزرگ برای ملت ایران بدل کرد.

وی ادامه داد: تجربه برجام امروز نشان داد که با اجماع بر سر منافع ملی، می‌توان حقانیت جمهوری اسلامی را برای جهانیان اثبات کرد و اراده بین‌المللی را در جهت دفاع از حقوق ملت بزرگ ایران بسیج کرد و نشان داد که مدافع واقعی صلح و ارزش‌های انسانی در جهان، نه منادیان دروغگوی آمریکایی، بلکه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستند که سلحشورانه، برای مبارزه با تروریسم و ایجاد صلح و ثبات در منطقه تلاش و مجاهدت می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد ایران در سال‌های اخیر اظهار داشت: امروز جهانیان جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کشوری مدافع صلح، عقلانیت، گفتگو و در صف اول مبارزه با خشونت و افراطی گری می‌شناسند.

وی با تاکید بر صحبت‌های رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به ترامپ ادامه داد: حسن روحانی در صحبت‌های خود، به طور دقیق و موثر خطوط اصلی و مواضع جمهوری اسلامی ایران را در برابر جامعه بین‌المللی بیان کرد و تلاش در جهت حفظ این هم‌صدایی و هم‌آوایی، قطعاً برای ملت و دولت ایران عزت و سربلندی را به ارمغان خواهد آورد.

عضو شورای شهر تهران با بی اعتبار خواندن رییس جمهور آمریکا در انظار جهانی افزود: این بی اعتباری وقتی تشدید شد که ترامپ در اقدامی مزدورانه، خود را مدافع مردم ایران می‌خواند و نام جعلی «خلیج عربی» را به زبان آورد، غافل از اینکه میراث بزرگ و عظیم ملت ایران توسط هیچ کس و هیچ مقامی در هیچ دوره زمانی قابل انکار نیست و ایرانیان تا پای جان برای دفاع از کیان میهن عزیزمان ایران تلاش خواهند کرد.

اعطا در پایان خاطر نشان کرد: ما امروز در حال بهره‌گیری و میوه‌چینی از درختی هستیم که در سایه عقلانیت و اجماع به دست آمده است و تردید نباید کرد که استمرار موفقیت جز از طریق ایستادگی در برابر تهدید‌ها و زورگویی‌ها و ادامه این مسیر به دست نمی‌آید و هم اکنون طلایی‌ترین زمان برای تثبیت حقانیت ایران اسلامی در جهان است.

انتهای پیام/

سخنان علی اعطا در واکنش به اظهارات ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار