درگیری مسلحانه و کشف ۴۹۷ کیلو گرم تریاک در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: درگیری مسلحانه پلیس رودبار جنوب با قاچاقچیان موادمخدر منجر به کشف ۴۹۷ کیلوگرم تریاک شد.

درگیری مسلحانه و کشف ۴۹۷ کیلو گرم تریاک در رودبار جنوببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ؛ سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت:در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، پس از هفته ها کار اطلاعاتی، در نهایت شب گذشته پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به صورت مسلحانه به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله دو دستگاه پژو ۴۰۵ حمل نمایند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با کمک دیگر عوامل انتظامی بصورت نامحسوس وارد عمل شده و محورهای مواصلاتی را تحت نظر گرفتند تا در نهایت خودروهای مذکور را شناسایی و به رانندگان دستور ایست دادند که آنها با بی توجهی نسبت به دستور پلیس با تیراندازی به سمت ماموران متواری شدند.

وی افزود: مأموران نیز بلافاصله با استفاده از آتش پر حجم و اشرافیت بر منطقه خودروی حامل مواد را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب در ادامه گفت: راننده و سرنشینان خودروها با بجا گذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی هوا و جنگلی بودن منطقه از صحنه متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

سرهنگ فیروزبخت ضمن اشاره به کشف مقدار ۴۹۷ کیلوگرم تریاک افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فیروز بخت در پایان با بیان این مطلب که سبزپوشان عرصه نظم و امنیت و مدافعان وطن اجازه جولان دادن به سوداگران مرگ را نخواهند داد ،تصریح کرد: در قرن حاضر و با توجه به مقوله گسترده تهاجم فرهنگی تنها را مقابله با پدیده شوم مواد مخدر، انجام فعالیت فرهنگی و عزمی راسخ در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.


انتهای پیام/س

 

کشف ۴۹۷ کیلو گرم تریاک در رودبار جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار