معاون‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

رتبه چهارم لرستان در پرداخت‌ تسهیلات به واحدهای تولیدی

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: این استان از نظر پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی رتبه چهارم و از لحاظ معرفی به بانک رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مسعود رضا، معاون‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان،در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد به ۲۰۳ پروژه رونق تولید استان با مبلغ ۲۰۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان اشاره و گفت: از این تعداد پروژه ۷۳ پروژه بامبلغ ۱۶۱ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان مربوط به بخش صنعت، یک طرح معدنی با مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان و ۱۲۹ طرح کشاورزی با ۴۱ میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه در انباشت تکمیل مدارک نیز ۱۵ طرح با مبلغ ۲۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان طرح وجود دارد افزود: چهار طرح با مبلغ ۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان انباشت بررسی و تصویب در بانک‌هاست که خروجی پرداخت‌ها ۱۶ پروژه با مبلغ ۴۶ میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: استان لرستان در پرداخت‌ها چهارمین رتبه و ازلحاظ معرفی به بانک رتبه دوم را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات مستقیم پیگیری می‌شود تصریح کرد: وزارت خانه نیز هفته گذشته جلسه‌ای با بانک مرکزی و بانک‌های عامل داشته و از این هفته تسهیلات مستقیم نیز ثبت می‌شود بنابراین بانک‌های لرستان نیز آمار را با مرکز پیگیری کنند.

انتهای پیام/د

لرستان در پرداخت‌ تسهیلات به واحدهای تولیدی رتبه چهارم را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.