عبداللهى: سرمربی براى انضباط بیشتر تیم، قائدى را تنبیه کرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تصمیم شفر بر این بود که قائدى به دلیل بى انضباطى تنبیه شود.

عبداللهى: سرمربی براى انضباط بیشتر تیم، قائدى را تنبیه کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نصراله عبداللهى درباره وضعیت قائدى گفت: همان طور که به ما گزارش دادند قائدى پس از بازى مقابل فولاد ناراحت بوده و از روى ناراحتى پیراهن خود را به زمین زده است. ما هم گزارش لازم را به باشگاه دادیم و از طرفى به نظر این بازیکن به شفر هم بى احترامى کرده و در نهایت قرار شد سرمربى تیم قائدى را تنبیه کند که همین کار را نیز انجام داد.

او ادامه داد:قائدى فعلا در تمرینات حضور ندارد. البته او در تمرین امروز عذر خواهى و ابراز پشیمانى کرد، اما طبق تصمیم شفر او در اختیار نوازى قرار مى گیرد.

سرپرست استقلال درباره اینکه آیا قائدى به جزء زدن پیراهن استقلال به زمین با شفر هم بحثى داشته است یا خیر افزود: فکر نمى کنم، چون نمى تواند این کار را انجام دهد. در هر صورت قائدى بازیکن جوانی است. او کار اشتباهى کرده است و با توجه به زدن پیراهن استقلال به زمین به همین منظور ما این مساله را به باشگاه گزارش کردیم و در اختیار قرار گرفت و شفر هم براى انضباط بیشتر تیم تصمیم گرفت این بازیکن را تنبیه کند.

 انتهای پیام/

توضیحات سرپرست استقلال درباره تنبیه قائدى

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
متأسفم
آخرین اخبار