پایان رقابت های قهرمانی تکواندو خردسالان و نونهالان اهواز

سخنگوی هیات تکواندو اهواز از پایان مسابقات تکواندو رده‌های سنی پیش خردسالان و نونهالان اهواز، گرامیداشت شهید مدافع حرم ''محسن حججی'' خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی پازوکی، سخنگوی هیات تکواندو اهواز گفت: این مسابقات روز پنج‌شنبه (20 مهرماه) با حضور 211 تکواندوکار و انجام 179مسابقه در سالن راه و ترابری اهواز برگزار گردید.

وی با اشاره به نفرات برتر رده سنی پیش خردسال در رده کمربندی زرد، سبز و آبی بیان داشت: در وزن اول محمدمعین حمزوی، در وزن دوم رضا فتاحی‌پور، در وزن سوم امین حزباوی، در وزن چهارم متین جلیلی ‌شاه‌منصوری، در وزن پنجم محمدعلی فتحی‌نیا، در وزن وزن ششم مهدی ریحانی، در وزن هفتم پارسا یوسفی‌شیخ‌ رباط، در وزن هشتم حسین قائدی‌بارده، در وزن نهم سبحان بصیرزاده، در وزن دهم امیرمحمد مردانی و در وزن یازدهم میکائیل گریزی‌ نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

پازوکی تصریح کرد: مسابقات رده کمربندی قرمز و مشکی این رده سنی در وزن 36 کیلوگرم، یزدان خلیلی تنها شرکت کننده در این رقابت بود که به مقام قهرمانی دست یافت.

سخنگوی هیات تکواندو اهواز درخصوص نفرات برتر رده سنی نونهالان در رده کمربندی سبز و آبی اذعان داشت: در وزن اول امیرحسین مرمزی، در وزن دوم علیرضا راه انداز، در وزن سوم وسام شیخی، در وزن چهارم امیرارسلان تیباش، در وزن پنجم مهدی علی زاده، در وزن ششم مرتضی قراچه، در وزن هفتم امیرحسین کرمی‌ورنامخواستی، در وزن هشتم محمدمبین حسینی، در وزن نهم احمدرضا بدوی و در وزن دهم میلاد بهزادی‌شیخ رباط به مقام قهرمانی رسیدند.

وی با اشاره به برترین‌های رده کمربندی قرمز و مشکی در رده سنی نونهالان نیز اظهار کرد:‌ در وزن اول علی عادلی نژاد، در وزن محمدرضا سعیدی، در وزن سوم علیرضا نجاتی، در وزن چهارم ابوالفضل گلستانی‌پور، در وزن پنجم سید امیررضا موسوی، در وزن ششم آرتین غیبی، در وزن هفتم سینا بنی‌سعید، در وزن هشتم سیدمصطفی موسوی، در وزن نهم علیرضا حقیقت و در وزن دهم کسری مولائی به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندو خردسالان و نونهالان در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.