عاقبت آویزان شدن از پنجره ماشین

زن جوان در حالی که حالت عادی نداشت به شدت با یکی از علائم رانندگی کنار جاده برخورد کرد و جانش را از دست داد.

 عاقبت آویزان شدن از پنجره ماشین + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن جوانی که به همراه دوستش در حال گذراندن تعطیلات در جمهوری دومنیکن بود در یک تراژدی جانش را از دست داد." ناتالیا برودینا "  29 ساله در حال بازگشت از ساحلی در نزدیکی " پانتا کانا " بود که با یکی از علائم رانندگی کنار جاده برخورد کرد.  وی در لحظه حادثه کاملا از پنجره ماشین به بیرون آویزان شده بود. ناتانیا بعد از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

 گفته می شود قربانی و همچنین دوستش که در حال فیلم گرفتن از وی با تلفن همراه بود در حالت عادی بسر نمی بردند. دئوست وی " ایوانا بروچوک " که 32 سال دارد تحت بازداشت پلیس است و بازجویی از وی ادامه دارد. پلیس استفاده از مشروبات الکلی و برخورد شدید این زن جوان با یکی از علائم رانندگی کنار جاده را  علت مرگ وی اعلام کرده است. خانواده این زن جوان اعلام کرده اند توانایی پرداخت 15 هزار یورو هزینه انتقال جسد به روسیه برای تدفین را ندارند.

گفتنی است؛ این در حالی است که بنا به ادعای جمعی از کارشناسان یک سایت گردشگری، 95 درصد مرگ و میر روسی ها در اروپا نه بر اثر حملات تروریستی یا حوادث طبیعی بلکه در اثر حماقت گردشگران روسی رخ می دهد.

 انتهای پیام/

آویزان شدن از پنجره ماشین، مرگ گردشگر را رقم زد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
الان واقعا اين خبر واجب بود آمار كشته هاي خودمونو با پرايد پژو لطفا بديد كه در سال چند هموطن كشته ميشن
آخرین اخبار