محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی شد

محمد مهدی شهریاری با دریافت حکم خود از دست وزیر کشور به عنوان استاندار آذربایجان غربی معارفه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی در ارومیه  به تشریح خیانتها و جنایتهای دولت آمریکا به ملت ایران در تاریخ معاصر پرداخت و گفت : آنها با صحبتهای خود میخواهند بین ملت و حکومت اختلاف ایجاد کنند ولی نمیدانند که خیالپردازی احمقانه آنها همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در مراسم تکریم و معارفه استاندارآذربایحان غربی با اشاره به ظرفیت های استان گفت لازم است کارهای اساسی برای رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم در استان صورت بگیرد.

  وی به اشتغال جوانان و استفاده از ظرفیت های  جوانان و نیروی انسانی مستعد و جهادی  در مدیریت استان تاکید کرد و گفت باید اشتغال جوانان و مبارزه با بیکاری در این استان جزء اولویتهای کاری استاندار جدید باشد.

همایون هاشمی رئیس مجمع نمایندگان استان  هم در این مراسم به ظرفیت های مرزی این استان پرداخت و گفت آذربایجان غربی در درون مرزها و مرز مشترک ظرفیتهای بالایی برای توسعه دارد.

آقای قربانعلی سعادت استاندار سابق نیز  با  ارائه گزارشی از ٤ سال دوره مدیریت خود گفت :  با اتخاذ سیاست مدیریت بدون پول فضای مناسبی برای فعالیت پیمانکاران به وجود آمد که پارسال این استان  مقام اول کشور در جذب اسناد واگذاری پیمانها را کسب کرده است

وی کسب مقام هفتم کشور در جذب سرمایه گذاری خارجی  و راه اندازی 600واحد راکد تولیدی را ازجمله اقدامات صورت گرفته بیان کرد.

شهریاری استاندار جدید آذربایجان غربی نیز در این آیین با اشاره به اینکه آذربایجان غربی سوق الجیشی ترین استان کشور است گفت : برای حضور هیات های اقتصادی اروپایی در آذربایجان غربی تلاش خواهیم کرد.

او با اشاره به تلاش در منطقه برای ارتقای استان آذربایجان غربی گفت دست یاری به سوی همه گروههای سیاسی، افراد، جناح ها و شخصیتها دراز میکنم تا بنده را در مدیریت استان یاری کنند

در این آیین محمد مهدی شهریاری به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی معرفی و از زحمات قربانعلی سعادت استاندار سابق تقدیر شد .

انتهای پیام/ع

مراسم تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید آذربایجان غربی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.