تعمیر ۶۷ واحد مسکن مددجویی در رفسنجان

569 میلیون و 500 هزار تومان در شش‌ماهه نخست امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رفسنجان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، رضا امیر حسینی، مدیر کمیته امداد شهرستان رفسنجان بابیان اینکه تأمین مسکن مناسب برای مددجویان یکی از رویکردهای اساسی این نهاد است، گفت: 569 میلیون و 500 هزار تومان در شش‌ماهه نخست امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رفسنجان هزینه شده است.
وی از ساخت هفت واحد مسکن شهری مددجویی در شش‌ماهه نخست امسال در شهرستان رفسنجان خبر داد و افزود: برای ساخت این تعداد مسکن مددجویی 175 میلیون تومان هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه مسکن و سرپناه ازجمله مهم‌ترین مسائل زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود،تصریح کرد: ۶۷ واحد مسکن مددجویان این شهرستان در شش‌ماهه نخست امسال با هزینه‌ای بیش از 229 میلیون تومان تعمیر کلی و جزئی شده است.
وی همچنین از تکمیل و بهسازی ۱۱ واحد مسکن مددجویان شهرستان رفسنجان در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد واظهار کرد: برای تکمیل و بهسازی این تعداد واحد مسکونی 165 میلیون تومان هزینه شده است.
امیرحسینی افزود: ۱۶ واحد مسکن در سال ۹۵ با هزینه‌ای بیش از 400 میلیون تومان برای مددجویان این شهرستان ساخته‌شده است.
وی همچنین از تعمیر کلی و جزئی ۳۴۸ واحد مسکن مددجویی با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و 118 میلیون تومان خبر داد و گفت: همچنین در این مدت ۱۸ مورد مسکن روستایی نیز بااعتبار 270 میلیون تومان تکمیل و تحویل مددجویان شده است.
گفتنی است:چهار هزار و 700 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رفسنجان قرار دارند که ۲۰۰ خانوار فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند.
انتهای پیام/ی

تعمیر واحد های مسکونی مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار