هشدار پلیس نظارت براماکن عمومی فارس؛

متولیان تاکسی اینترنتی برای رانندگان مجوز فعالیت بگیرند

پلیس نظارت بر اماکن عمومی فارس گفت: متولیان تاکسی اینترنتی برای رانندگان مجوز فعالیت بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی جوکار رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فارس گفت: متولیان امر و صادرکنندگان مجوز‌های مربوط به فعالیت واحد‌های خدماتی تاکسی‌های اینترنتی در استان، نسبت به اخذ مجوز برای رانندگان تاکسی‌های مربوط اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به نارسایی‌های موجود امنیتی در جریان شروع به فعالیت و ارائه خدمات مسافری تاکسی‌های هوشمند اینترنتی، لازم است متولیان امر و صادرکنندگان مجوز‌های مربوط به فعالیت اینگونه واحد‌های خدماتی درسطح استان و شهرشیراز، به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار و غیرقابل جبران امنیتی واخلاقی قبل از آغاز به فعالیت تاکسی‌ها نسبت به اخذ مجوز مربوط به رانندگان تاکسی‌ها را ازطریق پلیس فارس اقدام کنند.

جوکار ادامه داد: متولیان امر و رانندگان تاکسی‌ها باید با نصب برچسب و آرم مصوب شرکت خدمات دهنده و شماره تلفن‌های رسیگی دفاتر و سازمان‌های مسئول رسیدگی به شکایات مردمی برروی خودرو، نسبت به اعتماد سازی هرچه بیشتر مردم به اینگونه واحد‌های خدماتی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی درصورت دریافت گزارش از شهروندان، افراد خاطی را احضار و به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، درصورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک و خلاف عفت عمومی با ذکر مشخصات راننده و خودرو مراتب را به سامانه پیام گیر اداره نظارت براماکن عمومی پلیس فارس به شماره ۲۱۸۳۶۲۰، ۰۷۱ اعلام کنند.
انتهای پیام/ر

هشدار پلیس نظارت براماکن عمومی فارس در خصوص اسنپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.