شناسایی و دستگیری بیش از ۵۰۰ متهم تحت تعقیب در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس از شناسایی ودستگیری ۵۰۹ متهم تحت تعقیب در نیمه نخست امسال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،اسماعیل مشایخ فرمانده انتظامی بندرعباس ظهر شنبه در جمع با خبرنگاران استانی در تشریح اقدامات و موفقیت های انتظامی شهرستان در شش ماهه اول امسال گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس با تلاش شبانه روزی و اجرای منظم و مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در محلات این شهرستان موفق شدند تعداد ۵۰۹ نفر متهم تحت تعقیب و ۹ هزار و۸۵۷ معتاد بلامکان و متجاهر را جمع آوری کنند.

وی افزود: در شش ماهه امسال در این رابطه ۴ تن مواد مخدر توسط مأموران انتظامی شهرستان کشف و هزارو ۲۸۷ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد دستگیر شده اند که دستگیری قاچاقچیان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت : با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی کلانتری ، پاسگاه و یگان امداد شهرستان امنیت بسیار خوب و کم نظیری در سطح شهرستان حاکم شده به گونه ای گه در بحث جرایم خشن ۴۹ درصد ، سایر سرقت ها ۳۶ درصد ، قتل ۳۷ درصد ، تجاوزبه عنف ۷۵ درصد ، شرارت ۶۰ درصد کاهش وقوع این جرائم را شاهد هستیم که اگر مشارکت و همکاری خود مردم ودیگر دستگاه ها نبود این موفقیت حاصل نمی شد. 

این مسئول انتظامی شهرستان در ادامه تعداد تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان را ۱۲۶ هزارو ۲۸۳ فقره عنوان کردو افزود: ۷۰ هزار فقره از این تماس ها راهنمایی و ارشاد از سوی ماموران بوده همچنین در شش ماهه امسال ۲۴ هزارو ۳۶۷ فقره پرونده در مقرها و یگان های انتظامی شهرستان تشکیل و پیگیری شده است.

مشایخ گفت: در ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان نیز ۱۱۵ هیات عزاداری بصورت ثابت مورد پوشش انتظامی قرار گرفتند که بیش از ۸۰۰نفر در این راستا انجام وظیفه کرده اند علاوه براین ۲۴۰ واحد گشت موتوری و خودرویی نیز بصورت مستقیم فعالیت داشته اند.

انتهای پیام/ز

منبع خبر: مهر

دستگیری متهمان تحت تعقیب در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.