اجرای36 برنامه در هفته پدافند غیر عامل در استان

مدیرکل پدافند غیر عامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: 36 برنامه در هفته پدافند غیرعامل (6 لغایت 12 آبان) در این استان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   شاهرخ کناری مدیرکل پدافند غیر عامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه ها شامل مصاحبه های مطبوعاتی با نخبگان و صاحب نظران، برنامه های تلویزیونی و استفاده از ظرفیت رسانه ها، تولید محصولات فرهنگی و تبلیغاتی، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: همایش تخصصی در زمینه پدافند غیرعامل با همکاری سپاه فتح استان، برگزاری دوره های آموزشی و اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در مدارس از دیگر برنامه های هفته پدافند غیرعامل در این استان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز بیان داشت: در اجرای پدافند غیرعامل استحکام زیرساخت ها و جایگزینی و دو منظوره کردن تاسیسات مورد توجه مدیریت های دولتی و بخش خصوصی قرار بگیرد.

فتاح محمدی عنوان کرد: استحکام زیرساخت ها در حوزه های راه، ابنیه و ساخت و ساز باید استاندارد سازی شده و کیفیت آن ها با پیوست پدافند غیرعامل همراه باشد.

وی تصریح کرد: پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد باید در زمینه استحکام و ضریب ایمنی در برابر بلایای طبیعی و عوامل انسانی دوام و مقاومت بالایی داشته باشند.

محمدی ابراز داشت: هدف از پدافند غیرعامل حفاظت از جان و مال مردم، تاسیسات، زیر ساخت ها، منابع اقتصادی و سرمایه فرهنگی و سیاسی است.

محمدی تصریح کرد: پدافند غیرعامل باید در زمینه سایبری، اینترنتی و شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ش

اجرای برنامه های متنوع در پدافند غیرعامل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.