رئیس شورای شهر بوشهر مطرح کرد؛

ایجاد پارک علمی تفریحی با نماد و المان‌های هسته‌ای در بوشهر

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: انتظار داریم یک پارک علمی تفریحی با نماد و المان‌های هسته‌ای با همکاری نیروگاه اتمی در بوشهر احداث شود.

ایجاد پارک علمی تفریحی با نماد و المان‌های هسته‌ای در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار صبح شنبه در نشست با مدیر طرح نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: میزبانی از تنها نیروگاه اتمی جهان اسلام یک افتخار برای مردم بوشهر است. استان ما میزبان شایسته‌ای برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه اتمی بوده است، اما انتظار می‌رود این صنایع به مسئولیت‌های اجتماعی خود در محیط پیرامونی توجه جدی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ضمن قدردانی از تعامل خوبی که بین شورا و شهرداری با نیروگاه اتمی بوشهر وجود دارد، از آمادگی شورای پنجم برای تعامل بیشتر در زمینه توسعه عمران شهری خبر داد.

وی با قدردانی از همکاری نیروگاه اتمی در پروژه تقاطع غیر همسطح گفت: انتظار داریم در زمینه ایجاد یک پارک علمی تفریحی با نماد و المان‌های هسته‌ای، ایجاد فضای سبز و آسفالت جاده نیروگاه، آسفالت جاده سرتل به نیروگاه در جهت خروجی شهر بوشهر از محلات جنوبی نیز شاهد همکاری باشیم.

دهدار خواستار حمایت نیروگاه اتمی از ورزش استان به ویژه تیم ایران‌جوان بوشهر شد و افزود: در راستای احداث فرهنگسرای نیروگاه اتمی و ایجاد آبشیرین‌کن نیز انتظار حمایت از نیروگاه اتمی داریم که نقش مهمی در توسعه بوشهر خواهد داشت. پیوند بیشتر نیروگاه اتمی با محیط پیرامونی خود سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت ارتباط میزبان با میهمان می‌شود.

انتهای پیام /پ

ایجاد پارک علمی تفریحی با نماد و المان‌های هسته‌ای در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.