مدیرکل آموزش وپرورش فارس خبر داد؛

امضاء تفاهم نامه آموزش وپرورش با دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تفاهم نامه همکاری پژوهش سرا‌های آموزش وپرورش فارس بادانشگاه علوم پزشکی شیراز امضاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا آذری مدیرکل اداره آموزش وپرورش فارس در مراسم امضاء تفاهم نامه که به میزبانی مشترک پژوهش سرای دانش آموزی ناحیه ۲ شیراز و دفتر مطالعات راهبردی دارویی دانشگاه علوم پزشکی فارس برگزار شد، گفت: معلمان باید با یک زمینه سازی مناسب از حضور دانش آموزان با استعداد و خلاق بهرمنده شوند.

وی به هماهنگی خوب دو نهاد تعلیم وتربیت در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌ بیشتر با اداره آموزش و پرورش وضعیت سلامت و بهداشت مناسبی در مدارس و دانش آموزان ایجاد شود.

محمد هادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز دراین مراسم با اشاره به نقش مهم و اثربخش معلمان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی از هر طرح و پیشنهادی که از طرف معلمان به فرهنگ سازی در دانش آموزان کمک کند حمایت می‌کند.

گفتنی است، براساس این تفاهم نامه نشست های هم اندیشی وکارگاه های مرتبط به نمایشگاه های تخصصی ،کنگره و سمینار با دانش آموزان ،معلمان واساتید دانشگاه  بوسیله این دو نهاد برگزار می شود.

همچنین دوطرف متعهد شدند طرح هدیه کاغذی که درآن کتاب های آموزشی و کمک آموزشی آمادگی کنکور دانشجویان قبول شده در دانشگاه ها را جمع آوری و به مدارس مناطق محروم برای استفاده دانش آموزان تحویل داده شود.
انتهای پیام/ت

انعقاد تفاهم همکاری نامه آموزش و پروش فارس با دانشگاه علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار