جایگاه دائمی برای موکب های شناسنامه دار

مسئول هماهنگ کننده امور مواکب اهواز گفت: تمام مواکبی که شناسنامه دار می‌شوند جایگاهی دائمی با برنامه ریزی مشخص را دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ فرخ کشاورز، مسئول هماهنگ کننده امور مواکب اهواز اظهار کرد: در تلاش هستیم حداکثر بهره کافی را از حضور مسئولان و همکاری های آن ها در راستای هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی بزرگ اربعین و خدمتگزاری به زائران را داشته باشیم.

وی افزود: بعد از اربعین سال گذشته یک کمیته ای در سطح استان به منظور کارهای اجرایی اربعین تشکیل شد که به حول و قوه الهی نتایج خوبی گرفته شده و یک گروه برای پیگری کارها از جمله شناسایی هویت مواکب تشکیل شد.

مسئول هماهنگ کننده امور مواکب اهواز تصریح کرد: از خرداد ماه امسال، دستورالعمل شناسنامه دار شدن مواکب را از ستاد مرکزی دریافت و اقدامات اولیه را برای نام نویسی مواکب مستقر در مرزهای شلمچه، چذابه و بین راهی منتهی به این مرزها انجام دادیم.

کشاورز خبر داد: ۱۵ شهریور سایت تعطیل و بیش از ۸۰۰ نفر برای این موضوع ثبت نام کردند که خیلی بیشتر از سال گذشته استقبال شد. با همکاری ستاد مرکزی و ستاد اربعین خوزستان بیش از ۵۰۰ شناسنامه برای مواکب صادر شده است.

وی بیان کرد: تمام مواکبی که شناسنامه دار می شوند جایگاهی دائمی با برنامه ریزی مشخص را دریافت می کنند؛ در  جلسات نیازها و خواسته های مدیران مواکب را به مدیران اجرایی منتقل می کنیم.

مسئول هماهنگ کننده امور مواکب اهواز در پایان گفت: از مدیرکل امور اقتصاد و دارایی نیز برای هماهنگی و همکاری به منظور برگزاری جلسه و میزبانی دعوت از مدیران مواکب تقدیر و تشکر می کنم. امیدوارم این همدلی ها همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م

تشکیل گروهی برای شناسایی هویت موکب ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.