مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام مطرح کرد؛

شکل گیری شخصیت افراد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت:دنیای کودکی زیربنای شکل گیری شخصیت افراد است.

شکل گیری شخصیت افرادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حبیب الله بخشوده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام در نشست ستاد گرامیداشت هفته کودک گفت: باید با دیده احترام به کودکان و خواسته ها و نیازهای آنها نگریست و عزت نفس کودکان باید حفظ شود.

وی اظهار کرد: کودکان باید با ذهنی خلاق، پرسشگر، ایده پرداز، کنجکاو، آینده نگر، مهربان و مسئولیت پذیر تربیت و بزرگ شوند و بدون شک کودکان پرسشگر در آینده به افرادی پاسخگو و حساس در برابر وظایف خود تبدیل می شوند.

بخشوده ادامه داد: باید نگاه متولیان امر کودک به بچه ها تغییر کند و کودکان در جامعه اسلامی علاوه بر انس گرفتن با مفاهیم و مبانی اعتقادی دارای روحیه ای شاد و سالم باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام افزودد: وجود نابسامانی ها و ناهنجاری های اجتماعی موجود نشان دهنده این امر بوده که وظایف تربیتی، آموزشی، فرهنگی و ارتباط گیری با کودکان گذشته و جامعه سازان کنونی به خوبی صورت نگرفته و این خلاء ها باید اکنون در قبال کودکان نسل جدید پر شود.

وی با بیان اینکه امسال برنامه های هفته ملی کودک در ماه محرم قرار دارد، اضافه کرد: باید برنامه های این هفته متناسب با تکریم ماه محرم و حفظ شعائر عاشورایی و آشنایی بچه ها با اهداف قیام عاشورا باشد.

انتهای پیام/ د

شکل گیری شخصیت کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.