کوشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

ترامپ نگاه همیشه خصمانه آمریکا به ایران را نمایان کرد

عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه نگرش خصمانه آمریکا همیشه وجود داشته گفت: این نگاه گاهی در غالب تهدیدات مستقیم ترامپ و گاهی در غالب روابط اوباما نمایان می‌شود.

محمد صادق کوشکی عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه صحبت‌های اخیر دونالد ترامپ نشان دهنده حقیقت نگاه حاکمیتی کشور آمریکا به ایران است گفت: این نگاه همیشه و در طول سال‌های پس از انقلاب وجود داشته و این کشور سعی داشته با تهمت‌های مختلف چهره‌ ایران را درعرصه بین المللی کشوری خشونت طلب نشان دهد.

وی در خصوص بیان خلیج ع ر ب ی به جای خلیج فارس تصریح کرد: تعبیر خلیج ع ر ب ی از نگاه خصمانه این کشور نسبت به ایران سخن می‌گوید که این نگرش همیشه در طول سالیان دراز وجود داشته و گاهی در غالب تهدیدات مستقیم ترامپ و گاهی هم در غالب روابط دیپلملتیک دولت اوباما نشان داده شد است، اما نفس این نگرش هیچ‌گاه تغییر نکرده است که نمونه‌ آن اعلام حمایت ترامپ در صحبت‌های اخیر از کسانی بود که در سال 88 قصد براندازی نظام را داشته‌اند.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ پاسخی جدی به کسانی است که با وجود اعمال تحریم‌های بیشتر هنوز در تخیلات خود با نگاه خوشبینانه به بهبود روابط با آمریکا فکر می‌کنند خاطر نشان کرد: با کمی تفکر واقع‌گرایانه می‌توان فهمید که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه نگاه خوشبینانه به ایران نداشته و همیشه با رویکرد خصمانه با ایران برخورد می‌کردند.

محمد صادق کوشکی یادآور شد: مادامی که این نگاه خصمانه از سوی حکومت آمریکا وجود دارد نگاه خوشبینانه‌ نسبت به آمریکا معنی ندارد.

انتهای پیام/

واکنش عضو هیات علمی دانشگاه تهران به اظهارات ضدایرانی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار