حق شناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسکن اجتماعی چشم به راه یارانه

معاون مسکن شهری گفت: طرح مسکن اجتماعی از سوی دولت تصویب شده، اما تاکنون هیچ یارانه‌ای برای اجرای آن به بنیاد مسکن، پرداخت نشده است.

طرح مسکن اجتماعی چشم انتظار پرداخت یارانه از سوی دولتحق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طرح مسکن اجتماعی در اسفند سال گذشته به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شد و برنامۀ امسال این طرح، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب ۷ برنامه است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن افزود: سه برنامه از طرح مسکن اجتماعی مربوط به مسکن حمایتی است که در قالب این طرح سازندگان، خریداران و علاقه‌مندان به خرید مسکن مهر فاقد متقاضی می‌توانند، از تسهیلات لازم استفاده کنند.

حق شناس بیان کرد: دریافت کمک رهن، ساخت روی زمین‌های دولتی، ساخت مسکن اجاره‌ای و مسکن اجتماعی از دیگر برنامه های این طرح است.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها باید در قالب ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال ساخته شود که نیازمند ۲ هزار و و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۴۲۰ میلیارد تومان یارانه است.

حق شناس در خاتمه گفت: با وجود تصویب این طرح از سوی دولت، هنوز هیچ یارانه ای برای اجرای آن به بنیاد مسکن، ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

ساخت سالانه 100 هزار مسکن اجتماعی از سوی بنیاد مسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار