نشست هيئت كارشناسی رسانه ملی و وزارت اطلاع رسانی سوريه برگزار شد

هيئت كارشناسی سازمان صدا و سيما و وزارت اطلاع رسانی سوريه به رياست آقايان علی عسكری و ترجمان، راه‌های گسترش روابط رسانه‌ای و استفاده از ظرفيت‌های دو جانبه را بررسی كردند.

نشست هيئت كارشناسي رسانه ملی و وزارت اطلاع رسانی سوريه برگزار شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ هیئت كارشناسی سازمان صدا و سیما و وزارت اطلاع رسانی سوریه به ریاست آقایان علی عسكری و ترجمان، حدود سه ساعت راه‌های گسترش روابط رسانه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های دو جانبه را بررسی كردند.

در این نشست وزیر و مدیران ارشد وزارت اطلاع‌رسانی سوریه ضمن بیان گزارش‌های مختلف از ظرفیت‌ها و نیازهای خود در سوریه بر لزوم استفاده از تجربیات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاكید كردند.

دكتر علی عسكری هم در این نشست با اشاره به همكاری نزدیک دو كشور در جبهه مقاومت افزود: كشور مظلوم سوریه در این جنگ تحمیلی و نابرابر، بدنش در مقابل تكفیری‌ها و دشمنان صهیونیستی مجروح شده است و نیاز به ترمیم دارد و همه ما كمک می كنیم تا دوباره سوریه سرحال و مصمم در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینكه اینجا خانه مقاومت است و مردم سوریه با تمام توان قهرمانانه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند، گفت: رسانه‌های سوریه همچون كشورشان در این مدت آسیب دیده‌اند و ما وظیفه داریم با تمام توان، در جهت ترمیم این رسانه‌های خط مقدم جبهه مقاومت اقدام كنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به تأكیدات رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم و دولت قانونی سوریه تصریح كرد: همچنان كه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و نیروهای فداكارش به دعوت رهبری انقلاب با تمام وجود لبیك گفتند، بنده و خانواده بزرگ صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز با تمام توان سعی می‌كنیم در این مسیر گام برداریم و مقوم جبهه مقاومت اسلامی باشیم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار