دهقانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اظهارات ترامپ علیه ایران غیرمنطقی و گستاخانه بود/هیچ مذاکره مجددی درباره برجام انجام نخواهد شد

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت گفت: سخنان ترامپ علیه مواضع ایران غیرحرفه ای، گستاخانه و ناآگاهانه نسبت به حقوق بین الملل بود.

اظهارات ترامپ علیه ایران غیرمنطقی و گستاخانه بود/ بیان خلیج ع رب ی متاثر از رشوه های دریافتی از عربستان سعودی است/هیچ مذاکره مجددی درباره برجام انجام نخواهد شد"کمال دهقانی" نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهارات امشب ترامپ را علیه مواضع جمهوری اسلامی ایران کاملا غیرحرفه ای، غیرمنطقی و گستاخانه برشمرد و گفت: این سخنان کاملا مشهود بود که از سوی شخصی ناآگاه به حقوق و روابط بین الملل بیان می شود.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره مذاکره مجدد درباره برجام هم تاکید کرد: ترامپ هیچ اطلاعاتی درباره موافقت نامه های بین المللی ندارد و هیچ گاه جمهوری اسلامی ایران مذاکره مجددی درباره برجام نخواهد کرد.

نماینده مردم تفت و میبد با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا بسیار سطحی درباره مسایل اظهارنظر کرد، افزود: آثار رشوه ای که ترامپ از حکام عربستان سعودی دریافت کرده بود کاملا در سخنانش نمایان بود و سعی در تامین نظر شرکای منطقه ای خود داشت.
دهقانی با تاکید براینکه بیان خلیج ع رب ی به جای خلیج فارس هیچ مبنایی ندارد، گفت: آنقدر سخنان امشب وی غیرمنطقی، بدون راهبرد و ابتدایی بود که اظهارنظرش در این مورد هم را می توان تکمیل کننده آن ها دانست.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تصریح کرد: آنطور که حدس میزدیم ترامپ مطالبی را هم علیه سپاه پاسداران اعلام کرد که بیانگر ناراحتی و عصبانیت وی از موفقیت های راهبردی و حکیمانه جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار