روحانی در واکنش به لفاظی‌های ترامپ:

نه بندی به برجام اضافه می‌شود و نه تبصره‌ای/آمریکا در توطئه علیه ملت ایران تنهاتر از همیشه است

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در صحبت‌های ترامپ جز فحاشی و اتهامات واهی حرف دیگری وجود نداشت، گفت: به برجام نه ماده‌ای اضافه می‌شود و نه تبصره‌ای.

نه بندی به برجام اضافه می‌شود و نه تبصره‌ای/آمریکا در توطئه علیه ملت ایران تنهاتر از همیشه استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ رییس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: لازم دانستم که پس از صحبت‌هایی که از رییس جمهور آمریکا شنیده شد، نکاتی را به عرض مردم ایران برسانم.اولا در صحبت‌های ترامپ که در آن سیاست‌های آمریکا درباره آن تبیین شد، جز فحاشی و مشتی از اتهامات واهی علیه ملت ایران حرف دیگری وجود نداشت.

رئیس‌جمهور افزود: رییس‌جمهور آمریکا را دعوت می‌کنم که هم تاریخ را بهتر بخواند و هم جغرافیا را و هم نسبت به تعهدات بین‌المللی و هم راجع به ادب و اخلاق و عرف جهانی و بین‌المللی؛ ظاهرا او خبر ندارند که دولت آمریکا دولت کودتا در شصت و چند سال پیش در این کشور روی کار آورد و قدرتی بود که با پول و اعمال نفوذ و استفاده از مزدوران خود حکومت قانونی این سرزمین را سرنگون کرد.

وی ادامه داد: ظاهرا ترامپ فراموش کرده‌ که در طول مبارزات ملت ایران علیه دیکتاتوری و تلاش این ملت برای کسب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، در این سرزمین کشوری که بیشترین حمایت را از دیکتاتوری وقت می‌کرد، آمریکا بود. ظاهرا او فراموش کرده‌ که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا چه اقداماتی را علیه ایران انجام دادند و تلاش داشتند علیه انقلاب ایران در سال 59 کودتای پیشین خود را تکرار کند.

رئیس‌جمهور کشورمان عنوان کرد: آمریکا در 8 سال دفاع مقدس  از متجاوز حمایت کرد و بیانیه‌ای که لازم بود  در زمینه موشکباران و بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه صادر کند و در برابر متجاوزان بایستد از مظلومان حمایت کند، درست برعکس عمل کرد.

وی با بیان این‌که ما باید تاریخ را دقیق‌تر و بهتر بخوانیم، تصریح کرد: گویی آن‌ها فراموش کرده‌اند که در 60 سال گذشته با ملت ایران چه کرده‌اند. در طول 40 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، با ملت ایران چگونه رفتار کرده‌اند.

روحانی ادامه داد: جغرافیا را نیز باید مطالعه کنید. چطور رییس جمهوری اسم خلیج معروف، تاریخی و جهانی را یاد نگرفته است، همان خلیج فارسی را که متاسفانه ناوگان‌های آمریکایی بی‌جهت و مداوم در این منطقه رفت و آمد می‌کنند. لااقل از نظامیان خود می‌پرسید که در نقشه‌هایی که در دست آن‌ها هست، اسم این منطقه چگونه نوشته شده است؛ بنابراین لازم است که جغرافیا را نیز بیشتر مطالعه کنند.

رئیس قوه مجریه با بیان این‌که ظاهرا ترامپ حقوق بین‌الملل را نیز دقیق نخوانده‌، گفت: برجام یک معاهده چندجانبه است، یک سند بین‌المللی است و مورد تایید سازمان ملل قرار گرفته است و مگر یک رییس‌جمهور می‌تواند به تنهایی این سند را لغو کند. او ظاهرا نمی‌داند که یک سند دوجانبه بین ایران و آمریکا نیست که هرطور خواست بتواند رفتار کند.

وی افزود: ادب و اخلاق هم بسیار اهمیت دارد. حرف‌هایی ناصحیح، ناروا، دروغ و اتهامات بی‌اساسی را نسبت به ملت بزرگ ایران وارد کردند. ملت بزرگی که آن ایام که گوینده سخنان امشب به منطقه جنوب خلیج فارس آمده بود، در انتخابات شکوهمند و کم نظیری حضور پیدا کرد و دموکراسی توام با فرهنگ و ایمانش را در معرض جهانیان قرار داد.

روحانی با بیان این‌که ایران همواره به تمام معاهدات و تعهدات بین‌المللی خود احترام گذاشته است، تصریح کرد: آیا این دولت و ملت یاغی است یا دولتی که همواره در پی تجاوز و کودتا در منطقه و جهان بوده است.

 رییس‌جمهور اظهار کرد: آمریکا صدها هزار نفر را در مناطق مختلف جهان از ویتنام گرفته تا آمریکای لاتین و کشورهای دیگر با بمب‌ها مورد کشتار قرار داده است؛ کسی که ادعا می‌کند می‌خواهد در برابر سلاح هسته‌ای ایستادگی کند که تنها کشوری در تاریخ جهان است که نه تنها یک بار بلکه دو بار از سلاح هسته‌ای علیه یک ملت استفاده کرده و امروز نیز کشور دیگری را در همان منطقه به استفاده از سلاح هسته‌ای تهدید می‌کند.

وی گفت: کشوری که هم دارای سلاح هسته‌ای است و هم از سلاح هسته‌ای استفاده کرده و هم از سلاح هسته‌ای کشورهایی که با او رابطه نزدیک دارند مانند رژیم غاصب صهیونیستی کمک و حمایت کرده است، آیا می‌خواهد در برابر اشاعه سلاح هسته‌آی اقدامات جهانی انجام دهد؟

روحانی خاطرنشان کرد: به نظر من امشب یک بار دیگر برای مردم ما روشن شد که دولت آمریکا دولتی علیه مردم منطقه، ملت ایرا ن وملت‌های مظلوم است و همواره می‌خواهد خط قبلی خود را ادامه دهد. با این وجود ملت ایران ملتی نیست که با حرف‌های ناروا و سخنان تنفرانگیز بخواهد در برابر یک دیکتاتور سر فرو برد.

رییس جمهور کشورمان با تاکید بر این‌که ملت ایران در برابر هیچ قدرتی سر تسلیم فرو نیاورده و نخواهد آورد، به اجماع جهانی علیه ایران در زمان 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بسیاری از کشورها در جنگ از صدام حمایت کردند و دیدند که نتوانستند ملت ما را بشکنند. همچنین بسیاری از کشورها بودند که به تحریم علیه ایران پیوستند و برای‌شان ثابت شد که نمی‌توانند ملت ایران را به زانو درآورند.

وی تاکید کرد: امروز برای ملت ایران روشن‌تر و واضح‌تر شد که باید بیش از گذشته در کنار هم و متحد باشیم. سخنان امشب ترامپ نشان داد که برجام مستحکم‌تر از آن چیزی است که این آقا در دوران رقابت‌های انتخاباتی فکر آن را می‌کرد. امروز ماه‌ها از حکومت جدید آمریکا گذشته است و او مداوم علیه برجام شعار می‌دهد. حال که می‌خواست تصمیمی علیه برجام بگیرد، می‌گوید می‌خواهم با همکاری کنگره به برجام تبصره بزنم؛ این در حالی است که او نمی‌داند که به برجام نه ماده و تبصره‌ای و نه تبصره‌ای استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم بزرگ ایران دیدند که برای نخستین بار آمریکا در برابر یک تعهد چندجانبه یین‌المللی موضع‌گیری کرد و بلافاصله کشورهای بزرگ دنیا و اتحادیه اروپا در برابر آمریکا موضع گرفتند؛ آمریکا امروز تنهاتر از همیشه در برابر برجام و توطئه‌های خود علیه ملت ایران قرار دارد.

روحانی گفت: با صراحت می‌گوییم که در برابر تروریسم در منطقه ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد همان تروریست‌هایی که این آقا در مبارزات انتخاباتی پارسال خود درباره آن اعلام کرد که بوجود آورنده داعش دولت آمریکا بوده است.

وی با بیان این‌که سپاه پاسداران از ملت ایران، عراق، سوریه، یمن و مردم منطقه حمایت می‌کند و در برابر گروه‌های تروریستی ساخته شده توسط آمریکا به اعتراف ترامپ  می‌ایستد و تا نابودی آن‌ها از پای نمی‌نشیند، تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان نیروی قدرتمندی که همواره در کنار مردم بوده و مردم نیز در کنار آن هستند، از کشور خود پیش از جنگ تحمیلی در برابر گروهک‌هایی که آمریکایی‌ها آن‌ها را علیه ملت ایران تحریک کردند، مقابله کرد و در دوران جنگ تحمیلی نیز در برابر متجاوزان ایستاد و امروز به ندای مظلومیت مردم مظلوم منطقه پاسخ مثبت داده و خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه گفت: آیا سپاه فاسد است یا دولت و نیروهای مسلحی که همواره در منطقه علیه استقلال ملت‌ها مداخله و تلاش کردند؟ آیا دولت ایران که تمام ارکانش با انتخابات و کمک مردم انتخاب می‌شود درست است یا دولت‌هایی که مورد حمایت آمریکا هستند و هنوز به صورت قبیله‌ای اداره می‌شوند و یک بار نیز رنگ انتخابات را در کشور خود ندیده‌اند؟

رییس جمهور افزود: آمریکا حامی رژیمی است که در منطقه علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان و دیگر کشورهای منطقه ظلم کرده و ظلم می‌کند، اما نسبت به نیرویی که با تروریسم در منطقه مبارزه می‌کند و هیچ‌گاه با هیچ کشوری تجاوز نکرده، لحن بی‌ادبانه‌ای به کار می‌گیرد.

روحانی خاطرنشان کرد: یادتان رفته است که شما مردم مظلوم هواپیمای مسافربری را در خلیج فارس مورد حمله موشکی قرار دادید و سپس به متجاوزان و جنایتکاران این حادثه دلخراش مدال و جایزه دادید؟ شما یادتان رفته‌ است که جنگ‌های این منطقه را بوجود آورده‌اید و با مردم افغانستان، عراق و سوریه چه کار کرده‌اید؟ حال شما نسبت به موشک‌های ایران نگران هستید؟

وی ادامه داد: چطور شما به سلاح‌هایی که به کشورهای متجاوز می‌دهید و تجاوزهایی که با هواپیماها و بمب‌های ساخت شما مردم مظلوم یمن را مورد هدف قرار می‌دهند، اعتراضی ندارید؟ شما سکوهای نفتی ایران را مورد تجاوز قرار دادید و همواره در این منطقه تجاوز کرده‌اید.

رییس‌جمهور گفت: فعالیت‌های دفاعی و موشکی ما برای دفاع از این موضوع یعنی دفاع برای ما همیشه مهم بوده است و امروز مهم‌تر است. ما همیشه برای ساخت سلاح‌هایی که مورد نیازمان است تلاش کرده‌ایم و از این به بعد تلاش مضاعف‌تری انجام می‌دهیم. این سلاح‌ها برای دفاع از ماست و ما به فعالیت خود برای دفاع و تقویت دفاعی خود ادامه می‌دهیم.

وی به موضوع برجام اشاره کرد و افزود: ما نسبت به برجام به عنوان یک معاهده چندجانبه و بین‌المللی تا زمانی که حقوق ما تامین شود و منافع ما اقتضا می‌کند و تا زمانی که از منافع برجام برخوردار می‌شویم، در چارچوب منافع و مصالح ملی کشورمان به برجام احترام می‌گذاریم. ما تاکنون با آژانس همکاری کرده‌ایم و در چارچوب معاهدات بین‌المللی و برجام با آژانس همکاری خواهیم کرد، اما اگر روزی منافع ملی ما تامین نشود و طرف‌های مقابل ما بخواهند تعهدات‌شان را زیر پا بگذارند آن‌ها باید بدانند که ایران لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: آن‌چه که امروز و امشب از زبان مقامات آمریکایی شنیده شد، جز تکرار حرف‌های نادرست و اتهامات واهی که در طول سال‌های گذشته تکرار می‌کردند، چیز جدیدی را مشاهده نکردیم. ما غافلگیر نشدیم چون 40 سال است که به حرف‌های شما عادت داریم. ملت ما غافلگیر نشد چون از شما توقعی بیش از این نداشته و ندارد.

روحانی شما بدانید با این حرف‌های نادرست خود ملت ایران را متحد می‌کنید. شما نمی‌توانید بین ملت و حکومت فاصله بیندازید. شما نمی‌توانید بین ملت و رهبری عظیم‌الشان و محبوب ایران فاصله بیندازید. اساس انقلاب ما براساس پیوند دین و سیاست است و حلقه وصل دین و سیاست مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

رئیس قوه مجریه تاکید کرد: ملت ایران به رهبری خود طبق شرع و قانون اساسی احترام گذاشته و فرامین ایشان، فرامین مطاع است. ملت ایران یکپارچه است و همه اقوام و جناح‌ها در ایران در برابر دشمن ملت ایران ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: اگر شما از شعار ملت ایران  ناراحت هستید دست از سیاست‌های خصمانه خود بردارید. ملت ایران به ملت آمریکا و مردم این کشور همواره احترام گذاشته و می‌گذارد و شعار ملت ایران در برابر ملت و کشور آمریکا نیست بلکه در برابر سیاست‌های غلط، توسعه‌طلبانه و متجاوزانه دولت آمریکاست. این دست شماست که سیاست‌های خود را اصلاح کنید و راه درست احترام به ملت‌ها را یاد بگیرید و اگر این کار را کردید در آن زمان ملت ایران می‌داند که با شما چگونه برخورد کند.

روحانی با بیان اینکه ملت ایران در برابر توطئه‌گران ایستادگی می‌کند، خاطرنشان کرد: هدف آن‌ها این است که ایران را از رشد اقتصادی بازدارد. ایران و دنیا را نسبت به برجام متزلزل کند و جلوی سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی ایران را بگیرد. علی‌رغم حرف‌های ترامپ و سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا ملت ایران برای رشد و رونق اقتصادی کشور بیش از پیش تلاش می‌کند و در راستای اجرای فرمان رهبری برای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش و کوشش خواهد کرد.

انتهای پیام/

سخنان ترامپ عليه ايران و برجام

واكنش روحانی به سخنان ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است و سپاه همیشه پیروز. ما متحد ویکپارچه در مقابل آمریکا نوکرای منطقه ای ش ایستاده ایم پشت سر رهبر باهوش، دانا ،فکوروآینده نگر.وما پیروان مکتب سرخ آشورا هستیم .واز برادران سپاهی مان حمایت میکنیم چرا که آنها را حافظان امنیت میدانیم و خوب میدانیم ک آنها تمامی نقشه های آمریکا را نقش بر آب میکنند.هیهات مناالذله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
کی میخوای پاسخ بدی آقای روحانی؟؟؟الان ک دیگه علنا برجام رو زیر پا گذاشتن...واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۵۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ی خورده دیر یادتون نیوفتاده پیش بینی این اتفاقات مثل نور خورشید بود
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل اکبری
۱۲:۴۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
کاشکی رئیس جمهور محترم می گفتند که ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مردم آمریکا و منافع آمریکا نیست بلکه رئیس جمهور اسرائیل و عربستان و گروهای تروریستی است از جمله داعش است
Italy
قوام
۱۱:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ با این یاوهگویی ها ماهیت آمریکا برای همه ثابت کرد. حالا ما با خیال راحت میتوانیم با حرکتهای سنجیده وبه خطر انداختن منافع آمریکاوهم پیمانان منطقه ای که برای اجرای سیاستهای پست خود در منطقه از آمریکا حمایت میکنند سر جایشان بنشانیم که یکی از راهای آن افزایش توان موشکی ود فاعی و بومی نمودن تمام تجهیزات نظامی و دفاعی میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۱:۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
امام علی (ع):هرکس که موقع حرف های رهبرش خواب باشد با لگد دشمن بیدار میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
با سلام،اول ازهمه پیامبران وامامان ما همیشه خواهان صلح وگفتگو با دشمنان بودند وهیچ وقت نقض پیمان نمی کردند وبه بهانه اینکه دشمن ممکن است نقض پیمان کند از پیمان وصلح کناره نمی گرفتن .دوم اینکه اگر آمریگا نقض عهدکرد خودرا رسوا وبدنام کرد واین به نفع ایران است .سوم اینکه بعضی ها فکر می کنند اگر برجام باشد ایران بهشت می شود که این اشتباه است .اکثر مشکلات مملکت ما از داخل وسوءمدیریتها وعدم همبستگی ما مردم ناشی می شودوربطی به کشورها ی دیگر ندارد.ما ومسئولین اول باید خودمان را اصلاح کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم فرخ سرشت
۱۱:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
دیوانه احمقی بنام اقای ترامپ زبان بیزبان امریکای ورشکسته با 20 تریلیون دلار بدهی است که دارد به دنیا پیام میدهد که بدانید من ذیگر ان امیریکایی که شما فکر میکنید نیستم .اما این سعودیهای نادان بجای اینکه این پیام را بفهمند پولهای مردم ناتوان و محتاج خودرا در اختیار او میگذارند واین احمق هم برای دلخوش کردن انها با پشت پا زدن به شعور نداشته اش خلیج فارس را خلیج عربی میخواند و باعث مضحکه جهان میگردد
Germany
ورشا
۱۰:۲۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
دولت مملکت رو رها کرده فقط نشسته ببینه ترامپ چه حرف مفتی میزنه جواب بده.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
امریکا حق داره بسوزه چون نمیتونه از تجارت با ایران سود ببره میخواد کل بازی رو بهم بزنه
-
يحيي
۱۰:۱۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
از ماست كه بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
واکنش خانم موگرینی خیلی بهتر و محکم تر از واکنش دکتر روحانی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اقای حسن روحانی(فریدون)درد من جوونی که بیکاری کمرمو شکستو سکته مغزی کردمو نصف بدنم فلج شده گوش کن:

یکسال قبل برجام رهبر مدام گفت : به امریکا اعتماد نکنیدامریکا خنجر ازپشت میزنه .شماها فقط رو کاغذ ولایت مدارین.فقط میخواستین راکتوراراک رو نابود کنید؟؟؟؟؟؟راستی کدوم تحریم حذف شد؟؟؟؟؟؟قبل برجام سپاه تحریم نبود که الان به لطف برجام تحریم شد.
اقای روحانی به هیچ کدوم از وعده هات عمل نکردی
همیشه میگی ما ب زمان قبل برجام میتونیم برگردیم اره میشه اما میلیاردها دلار هزینه داره فکرشو کردی؟؟؟؟؟ای کاش اراک رو بابتن پر نمیکردی....
اگه به تاریخ نگاه میکردی این ملعون امریکارو میشناختی.چرا به عهد شکنی امریکا در زمان قذافی وعهد شکنیش با کره شمالی در زمان بوش نگاه نکردی.عزیزم امریکا سرت کلا ه گذاشت.حالا هعی بگو برجام فلان ....
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۹:۲۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
درحال حاضر همه باید متحد باشیم واز اقای روحانی تشکر وقدردانی میکنم که سخنان انقلابی را در قبال امریکای جنایت کار به زبان اوردند انشالله که در عمل هم همین طور باشد. مردم ما قدردان سپاه پاسداران هستند که امثال همتها,متوسلیان,باکری ,زیندین ها,خرازی ها, حججی ها.... راتقدیم اسلام واین مملکت نموده است.
مرگ بر امریکا واسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
امریکا تنها نیست اینها دست به دست هم دادن می خوان برجام را به عنوان ماشه اسلحه روی سرمان نگه دارن به ولله اینها همشون باهم دستشون تو یک کاسه است ما تو این چهل سال چندتا از این سناریوها دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
خسته نباشی حاجی
Iran (Islamic Republic of)
سیب
۰۸:۵۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
توکه میگفتی کدخدا بهتر از اروپاییهاست حالا چطور شده
-
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
چندین سال مملکت و مردم رو درگیر برجام کردین این شد نتیجش
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
من نمی دونم آقا با چه زبونی باید بگه آمریکا مورد اعتماد نیست که شما ول کنید این برجامو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ما برجام و ترامپ را در یک آتـــــش مـــــــــی سوزانیم...
وسلام...........................................................
-
ف
۰۸:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
برجام یه تجربه بود برای آزمایش آمریکا سود برجام بدون شک بیشتر از ضررش بود.توهینهای ترامپ جواب میخواد آقای روحانی توهین به سپاه توهین به همه ملت ایران است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی تبریزی
۰۸:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
و چه زیبا پیش بینی کرده بودند پیر و مرادمان نتیجه اعتماد به دولت آمریکا را...
-
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ایران در برجام چی نصیبش شد؟ جزء تحریم های بیشتر، جزء توهین ، و بازار برای فرانسه و .... به خود بیائید 5+1 بدنبال سود خودشان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
خراب کردی با این برجامت عزیز دل
United States of America
سامیار
۰۸:۲۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
برای آمریکا فرقی نمیکنه برجام امضا کرده باشه یا قانون سازمان ملل رو اینا اگه با خدا هم هم پیمان بشن دو روز دیگه میزنن زیرش
این کتو شلواری که تنشونه ظاهریه وگرنه مثل آبا و اجدادشون هنوز خوی وحشیگری دارن
Germany
ممد همدانی
۰۸:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
نگا عزیز من مواظب حرف زدنت با رئیس جمهورت باش، ما باید متحدتر از قبل باشیم جانم فدای سرزمینم آریایی و دلاوران محافظش،از کوروش و نادر گرفته تا سپاهیان جان بر کف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
راست گفته آمريکا تنها تر شده که ما هنوز هم نمي توانيم يک حساب بانکي در انگليس ايجاد کنيم. در حاليکه اروپا با ايستادگي پشت سر آمريکا با تمام همت مانع پيشرفت علمي کشور است .
برجامي پر از سود براي آنها و به قول رهبري زيان محض براي ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
برجام هر چه زودتر از بین برود تکلیف این ملت زودتر مشخص می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
هیچی اضافه نمیشه دیگه زیادی دارن زر میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۷:۵۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
الان بیش از هر زمان دیگری به ایران و ایرانی بودن خودم افتخار می کنم. درود بر وحدت ایران درود بر غیرت ایران و درود بر تمام ایران.
Iran (Islamic Republic of)
احمد عبدی
۰۷:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اگر سپاه نبود کشور هم نبود ، ما آمریکا را زیر پا می گذاریم و شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی برای ن 25سال آینده بشدت شروع شده و اما آقای روحانی این درسته ،مردم این واکنش را می خواهند ما در اوج عزت هستیم دیدید که آمریکا قابل اعتماد نیست ( هیهات من الذاله ........ خراسان رضوی تربت حیدریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ایران باید هر ماه درخلیج فارس رزمایش نظامی داشته باشد
تا ترامپ احمق بفهمد خیلج فارس هميشه فارس می ماند
مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۳۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
روحانی از خواب غفلت بیدار شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
برجام برای آمریک دوستان و کسانی که آمریکا را دوست می پنداشتند به ایستگاه دوم رساند یعنی مذاکره برای محود کردن سپاه و توان نظامی کشور یعنی دانشمندانی که با تلاش خستگی نا پذیری درحالی که در سایر کشور ها روی دست می بردنشان ماندند و برای پیشرفت ما جان دادند کسی میداند تهرانی مقدم چطور شهید شد کسی می داند دانشمندان ما چطور ترور شدند کسی می داند به خاطر کمبود امکانات هسته ای چند دانشمند دچار سرطان شدند تا این پیشرفت های هسته ای شکل بگیرد راستی قیمت یک سانتیفیوژ برای ما چقدر تمام شد اما همه می دانیم که اگر کس دیگری درباره ی مذاکره با آمریکا صحبت کرد باید محکم بزنیم توی دهنش هر که می خواهد باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
لطفا هر چه سریعتر چاره ای بیندیشید برای این لفاظی های ترامپ و تحقیر کردن ملت بزرگ ایران،مگر برجام برای این نبود که تحریم و تهدید تمام شود ، البته رئیس جمهور محترم نطق خوبی کردند در جواب لفاظی های ترامپ ، اما ترامپ که ادب و اخلاق و دیپلماسی سرش نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
خدا نمی گذرد از کسانی که به خاطر منافع شخصی کاری کردند که یک عقب افتاده به خودش اجازه بده به ملت ایران اهانت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اقای رییس جمهور بنده نه سیاستمدارم نه حقوقدان اما این میدونم برا گله از بدقولی کد خدا پیش مباشر رفتن اشتباه بزرگتر از اعتماد به حرف کدخداست حالا هم چندسال مملکت الاف دست بدامن اروپا شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ما این برجان نخوایم باید به کی و چجوری بگیم ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اقای روحانی برجام الفاتحه ترخدا دیگه این قبر ول کن بچسب به زنده ها اقتصاد مقاومتی چیزیه که ما رو از برجام ها بی نیاز میکنه برجام فقط درهای واردات باز کرد و قلب راکتور اراک بست من به نوبه خودم بابت هر ریالی که از جیبم خرج شده بود و با برجام بتون ریختید راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اما اگر روزی منافع ملی ما تامین نشود و طرف‌های مقابل ما بخواهند تعهدات‌شان را زیر پا بگذارند آن‌ها باید بدانند که ایران لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و به آن‌ها پاسخ می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ببخشیدتابحال به کدوم (تعهد)!!!شون پایبندبودن؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۴:۳۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
درود بر روحانی
درود بر اعتدال میانه روی و تعقل در تصمیمات و سخنوری و دست دوستی با دنیا
لعنت به ترامپ
لعنت به حرافی های نادان های جنایتکار و پول پرستان خدانشناس و کودک کشان بی وجدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
همینطوری میانه روبگیروبرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
برجام بدترین توافق ممکن برای ایران بود من نمیدونم الان ما به چی برجام دلخوش کنیم؟همه چی که پابرجا مونده چرا به برجام پایبندیم پس؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ممنون از رئیس جمهور
ایشون با برجام و با سخنرانی دیشب ثابت کرد که ایران اهل صلح و دوستی و آشتی هستش اما به جاش غضب هم داره
وای به روزی که ایرانی خشمگین بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ ترسیدبابا
Netherlands
اردوان سمیعی
۰۳:۲۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
همه ملت ایران امشب منسجم تر شدن این لفاظیها مردم رو در مقابل استکبارمتحدتر و قویتر از قبل میکنه خداروشکر میکنم
Germany
رضا
۰۳:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ممنون اقای روحانی!روحانی برجام رو واس خاطر خانوادش تنظیم نکرد واس خاطر منو تو بود.یادتون باشه قبل برجام خیلی چیزا یا تو کشور نبود یا خیلی از قیمت معمولیشان گرانتر بودن.مثال اینکه قبل برجام بسیاری از داروهای معمولی رو که میخاستی بخری باید یه روز می دویدی!!ممنون روحانی ممممممممممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آره خوب یارانه 40500 سال91 بود 16م میدادن حالا 30 م و بسیاری همممممممممم هزارها میلیارد هزینه دادیم قاقالی لی گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
مثلاچه چیزی توکشورنبودکه بعدازتابش انوار رحمت آفتاب تابان برجام به این کشورسرازیرشد؟؟؟!!!!حالابرای دارویه روزنمی دویی؟؟!!میشه سرنوشت کل مملکت روبخاطرچندقلم دارو-که البته توناصرخسروپیدامیشه-ببادداد؟؟؟
Germany
وحید عطر
۰۲:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۲:۱۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ناشكرا همين خودتون بودين ك داشتين از ظريف و روحاني خواهش ميكردين اين توافق چرا ب نتيجه نميرسه زودتر حالا زبونتون دومتر شده ك اين اومده رو كار فراموشكارين متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۲:۱۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ناشكرا همين خودتون بودين ك داشتين از ظريف و روحاني خواهش ميكردين اين توافق چرا ب نتيجه نميرسه زودتر حالا زبونتون دومتر شده ك اين اومده رو كار فراموشكارين متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۸:۴۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ماازاول کاسب تحریم !!!،بیسواد!!!بی شناسنامه!!!بودیم شمابه شکرگزاریت!!!ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۲:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اگه به تو باشه دوباره مزاکره می کنی چون امام حسین درس مذاکره می داد از نظرت
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۲:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
به یه ملت گفته تروریست و کلی فحاشی دیگه ملت فقط گیر دادن به خلیج فارسش ترو خدا به توهینای دیگشم توجه کنین و صد البنه خلیج همیشه فارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
دیگه حوصله ندارم این حرفها رو بشنوم پنچ سال پیش عمل میکردن نکردن .
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
تو بعد 40 سال آمریکا نشناختی که رفتی به اوباما زنگ زدی و ایران بیچاره کردی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۳۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اگرهمین برجام نیمه جان هم نبود الآن بایدنون خالی میخوردیم بریدبه جون روحانی دعاکنید،لااقل همه کشورهای اروپایی هم باایران هم صداهستن.
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۸:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
یعنی قبل ازبرجام نون خالی میخوردی؟؟میشه بفرملییدکجای برجام برامون((نون))داشته؟؟؟نفت 150دلاری شد45 دلار،تحریمهای جدیدهم که اضافه شد،پاسپورتمون هم که...اینانون برجامه بفرماییدنوش جان کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
زنده باد ایرانم
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
حیف پول و ثروتی که دولت صرف باج دهی می‌کنه بجای خرج برای ملت . اگراین پولها صرف ملت ایران میشد الان هیچ قدرتی چپ نگاهمون نمی‌کرد .
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
روحانی همه تلاشش رو کرده کمی قدرشناس باشیم
خیلی از شماها با امضای برجام ریختین تو خیابونا حالا چی شده که نظرتون عوض شده روحانی دیگه باید چیکار کنه مشکل از این نیست مشکل از طرف مقابله که یک دیوونه زنجیری به تمام معناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ازاول هم مشکل طرف مقابل بودمگه حضرت آقاباره نفرمودند.
Norway
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
چرا کدخدا اینطوری کرد؟
دیپلماسی خندان چه کرد؟
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
برجام ضربه بدی به اقتصاد مقاومتی زد خدا کنه بدتر نشه
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
برجام ضربه بدی به اقتصاد مقاومتی زد خدا کنه بدتر نشه
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آقای روحانی ما ملت ایران توقع یک اقدام عملی جدی در جوامع بین الملل در مقابل لفاظی های ترامپ دیوانه را داریم
لطفا تعجیل بفرمایید
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
برای اجرای پروژه های هسته ای باید کار از دولت گرفته شده و یک تیم متخصص به همراه سیاستمداران روی اجرای آن نظارت کنند تا کسی نتواند به تنهایی تصمیم گیری کند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ بهترین گزینه برای نابودی دولت امریکاست برجام چه بمونه چه حذف بشه هیچ فرقی نداره علم هسته ای داریم وتو دوماه برمیگردیم به حالت قبلی اما این وسط ابروی امریکا به باد میره از فردی عیاش بیشتر از این نباید انتظار داشت
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۰:۳۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
من طبق قانون اساسی و جزایی و طبق حقوق شهروندی می خواهم ازحسن روحانی شکایت کنم کسی میداند به کجا شکایت کنم ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۰:۳۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
من طبق قانون اساسی و جزایی و طبق حقوق شهروندی می خواهم از حسن روحانی شکایت کنم کسی میداند به کجا شکایت کنم ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
قلب راکتور را با سیمان پر کردید آیا این قابل بازگشت است شاید هم قلب عضو حیاتی نیست شهدای هسته ای ما جانشان را ندادند که چنین پاسخی دریافت کنند چهار سال تمام فقط ذهن ها را به سمت برجام بردید کشور غرق در رکود و بیکاری شد ما سختی در زندگی گرانی و نبود کار و اشتغال و تبدیل شدن ازدواج و مسکن به یک آرزو را مشاهده می کنیم رهبر عزیز از ابتدا فرمودند که من خوشبین نیستم حالا چه کسی پاسخگوی هزینه های صرف شده برای برجام است اگر آن هزینه ها صرف اشتغال و رونق اقتصادی و ازدواج و معیشت مردم شده بود بهتر نبود واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
الان فرصت خوبیه دولت بگه ما از برجام خارج میشیم به این دلایل و بازرسان رو اخراج کنه والا اولین کارشون البته اروپاییا بخدا دست پاشو نو گم میکنن و میفتن به غلط کردن تورو خدا راه درست سیاست بلد باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
احسنت. باهات موافقم
این یک فرصت طلایی برای ماست که با هزینه ی آمریکا از برجام خارج شویم و از شر این ننگ نامه خلاص بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ یک ادم مهاجر دو رگه که پدرش از یه کشور و مادرش از کشوری دیگه است! انگشت تو دهان شیر میکنه !!!
مرگ بر امریکا درود برسپاه دلاور..
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۲۳:۵۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
جهت محکوم کردن ترامپودیگر احمقهای امریکا وهمایت از سپاه عزیز یک راهپیمای سراسری منظور شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
اقای روحانی تنها مزیت برجام شناساندن چهره بدعهدی امریکا به جهانیان بود ولی هرانسان ازاده ای این راقبلا هم میدانست امیدوارم طیف دلخوشان به امریکا وغرب درس گرفته باشند که تنها راه پیشرفت ما وحدت واتکا به خودمان ورهنمودهای رهبری است وامید بستن به غرب را از ذهنشان بیرون کنن دربرابر دیکتاتور فقط جواب محکم وایستادگی جواب میدهد مذاکره برای عاقلان است نه دیوانه گان وبدعهدانی همچون ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
تو هم دلت خوشه برجام تا امریکا تایید نکنه مفت نمیرزه
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۳:۵۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
جوابگوی ملت باش آقای روحانی
اینه جواب اعتماد کردن به آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
آقای رئیس جمهوربااین توافق برجام ...برای خسارت واردشده بر حثیت انقلاب اسلامی وشهداوبخاطر ملت شده لطفا" استعفاه دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
آقای روحانی تحویل بگیر برجامت رو

شما باید مسئولین تمام ضررهایی که از سمت و سوی برجام متوجه کشور ما شده رو بر عهده بگیری
Iran (Islamic Republic of)
کریم کورانی
۲۳:۳۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
حرفهای قبلی تو همیشه در یادها خواهد ماند آقای روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
ملت همیشه پشت نظام هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
این برجام اگه هیچ خاصیتی نداشت حداقلش این شد که مارو تو دنیا معتبرتر و آمریکارو بی آبرو غیرقابل اعتماد نشون داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اینوکه همه میدونستن.برجام هیچ خاصیتی نداشت ونه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
چه عجب ملتم حساب کردین
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۲۳:۲۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
جناب آقای روحانی حالا فهمیدی چرا آمریکا شیطان بزرگ است
Germany
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
حتما سر تعظیم نمیاریم
Iran (Islamic Republic of)
عاشق نصرالله
۲۳:۱۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
آقای روحانی حال کردی اینم از کدخدا شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
من واقعا برای روحانی متاسفم که با صراحت اعلام کرد ما به ب جام متعهدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است و سپاه همیشه پیروز. ما متحد ویکپارچه در مقابل آمریکا نوکرای منطقه ای ش ایستاده ایم پشت سر رهبر باهوش، دانا ،فکوروآینده نگر.وما پیروان مکتب سرخ آشورا هستیم .واز برادران سپاهی مان حمایت میکنیم چرا که آنها را حافظان امنیت میدانیم و خوب میدانیم ک آنها تمامی نقشه های آمریکا را نقش بر آب میکنند.هیهات مناالذله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است و سپاه همیشه پیروز. ما متحد ویکپارچه در مقابل آمریکا نوکرای منطقه ای ش ایستاده ایم پشت سر رهبر باهوش، دانا ،فکوروآینده نگر.وما پیروان مکتب سرخ آشورا هستیم .واز برادران سپاهی مان حمایت میکنیم چرا که آنها را حافظان امنیت میدانیم و خوب میدانیم ک آنها تمامی نقشه های آمریکا را نقش بر آب میکنند.هیهات مناالذله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
البته (عاشورا)صحیحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
اقای روحانی حالا وقتشه که ازاد مرد باشی و از دلواپسان و مردم کشور عذر خواهی کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
جناب روحانی شما مگه نمی گفتید تمام مسئولیت برجام رو بر عهده میگیری و کدخدا کدخدا میکردی ، حالا جوابگو باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
باشه بازم ما کمکت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
قره داغلی
۲۲:۴۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
متأسفم که اعتدالیون حرف رهبری راگوش نمیدن بعددرهرسخنشان دم ازرهبرمیزنندخودتان رامسخره کردیدیامارا؟
Japan
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
برجام پر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
روحانی به ما نشان داد که مذاکره با آمریکا فایده نداره تا دیگه کسی سراغ مذاکره نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
روحانی به شما!!!نشان داد؟؟!!!!یعنی نمی دونستید؟؟؟!!!حضرت آقا نفرموده بودند؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
mostafa
۲۲:۳۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
آقای روحانی نوش جونت
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۳۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
خیلی خوب جوابشو دادی الان دیگه متوجه شدیم این آمریکا شیطانه باید متحد باشیم همدیگر رو متهم نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۸:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
یعنی تاحالانمی دونستید؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
آقای روحانی: طیب الله انفاسکم، درس اخلاق خوبی بود.
انشاء الله حضرت آقای ترامپ به نصایح اخلاقی عرفانی تون گوش کنه اصلاح بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
وقتی روحانی دلواپس میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
پس چرا نگفت که ایران توبرجام میمونه یا نه؟اینطورکه معلومه برجام دومی تا.........درراه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
آقای روحانی خواهش میکنم برجام را پاره کن تا ی درسی به آمریکا بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اینکار شجاعت می خواد
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۹:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
چی میگی واسه خودت برجام رو پاره کن و شجاعت و شهامت
عزیز جان ایران اگه برجام رو پاره کنه که دیگه داستان میشه باید با ی دنیا بجنگه
چیزی رو نمیدی نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
بهنام خان چشمتوبازکن همین الآن همجنگ هست.البته امثال جنابعالی تادشمن بالای سرتون نیادباورنمی کنید.
Turkey
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اگربرجام پاره بشه پدر ملت در میاد
Iran (Islamic Republic of)
حزب ا...
۲۲:۲۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
درود بر سپاه پاسدارن درود بر شهید حججی ها
Germany
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
برای کشورم و آن همه هزینه هایی که برای برجام دادیم متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
درود بر رییس جمهور محترم جواب محکم ودندان شکنی دادید.مرگ بر دولت آمریکاه ومرگ برترامپ .
Germany
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
همین آمریکا هواپیمای مسافربری بی دفاع ما رو در خلیج فارس زد و هموطنای بیدفاع ما رو این تروریستای بی همه چیز و این رییس کله زردشون به خون کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۲۲:۱۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
تقصیر خودمونه که بدون فکر رفتم رای دادیم
آخرین اخبار