قائم مقام معاونت توسعه و فناوری صداوسیما؛

امیدواریم پخش رادیوزیارت را به استاندارد‌های یک رادیوی ملی برسانیم

قائم مقام معاونت توسعه و فناوری صداوسیما گفت: امیدواریم با نهایی شدن تفاهم‌ها و توافق‌ها و کمک‌هایی که مجموعه‌ی سازمان انجام می‌دهد، هرچه سریع‌تر مراحل تولید و پخش رادیوزیارت را به استاندارد‌های یک رادیوی ملی برسانیم.

محمد فهمی حشیانی در بازدید از رادیو زیارت با بیان اینکه از ابتدای شروع کار تا امروز که بازدید از این محل انجام شد، شاهد تغییر و تحولات چشم‌گیری هستیم افزود: با کمک همکاران ما در مرکز خراسان رضوی و مجموعه‌ی رادیو زیارت،  تغییرات زیادی در فضای این مکان به‌وجود آمده و برای راه‌اندازی این شبکه فضای مناسبی است.

وی گفت: استودیو‌های مناسب، فضا‌های کاری، اداری و تخصصی خوبی به‌وجود آمده و امیدواریم این قوت و قدرت ادامه داشته باشد.

قائم مقام معاونت توسعه و فناوری صداوسیما افزود: در جلسه‌ی  نقاط قوت و ضعف‌ها را مورد بررسی قرار دادیم، برخی از این نقاط ضعف قابل حل است و امیدواریم هرچه زودتر برطرف شود و راه‌اندازی آزمایشی این شبکه انجام شود.

رضا جمشیدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی ، ضمن تشکر از مدیرکل صدا و سیما که با وجود محدودیت ها، خواسته‌ی عمومی مردم کشورمان با افتتاح شبکه‌ی رادیو زیارت به نتیجه رسانده، گفت: این محل با توجه به مسایل مالی و محدودیت‌های موجود، محل مناسبی است. برای این‌که بتوانیم شبکه ملی مناسبی داشته باشیم، نیاز به امکانات بیش‌تری است که با حمایت دست‌اندرکاران امیدواریم به امکانات بیش‌تری برسیم.

وی افزود: انتظارات عمومی مردم داشتن شبکه‌ی ملی زیارت به عنوان رسانه‌ی ملی و سیماست.

 
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت:رادیو برای شروع کار مناسبی است، اما کافی نیست. بیش‌تر مردم که امکان سفرشان به حرم مطهر رضوی نیست، انتظار دارند این شبکه این ارتباط را در هر زمانی از طریق تلویزیون برقرار کند.

انتهای پیام// م. ط
 

بازدید قائم مقام معاونت توسعه و فناوری صداوسیما از محل رادیو زیارت

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.