ساخت بیمارستان فهرج تا پایان مهر سال آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان بم گفت:ساخت بیمارستان شهرستان فهرج تا پایان مهرماه سال آینده به پایان می رسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان بم دردیداربا اعضای شورای اسلامی شهر فهرج عصر امروز در بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی وتسریع در تکمیل بیمارستان فهرج گفت:ساخت بیمارستان شهرستان فهرج تا پایان مهرماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی از پیگیریهای انجام شده برای تخصیص مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان فهرج خبر داد و بیان داشت:  به 170 نفر پرستار نیاز داریم
وی همچنین در پاسخ به در خواست اعضای شورای اسلامی فهرج مبنی بر بکار گیری نیروهای بومی در شهرستان فهرج گفت: الویت ما بکار گیری نیروهای بومی شهرستان است و بیشترین مراجع کننده ها به دانشگاه علوم پزشکی نیروهای غیر تخصصی است .

مکارم بیان داشت :ما نیاز به نیروی تخصصی در حوزه سلامت داریم و در حوزه پشتیبانی نیاز به نیرو نداریم و قطعا از نیروهای بومی استفاده می کنیم.
وی همچنین ازتحویل یک دستگاه آمبولانس در آینده به بخش نگین کویر فهرج خبر داد و در رابطه به یک دستگاه آمبولانس دیگر برای مرکز بهداشتی و در مانی فهرج قول مساعد داد.
وی همچنین تاکید کرد راه انداری بیمارستان یکی از نیاز های اساسی شهرستان فهرج است.
در این جلسه تکمیل ساختمان و راه انداری بیمارستان فهرج ، بکار گیری نیروهای بومی، مشکل کمبود فضای آورژانس ،کمبود آمبولانس، به کار گیری بهیاران فارغ التحصل شد ه بومی از مهمترین در خواست های اعضای شورای اسلامی شهر فهرج بود.

انتهای پیام/ی

ساخت بیمارستان در فهرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار