با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا؛

مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کرمانشاه کلنگ زنی شد

با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا باغ موزه و مرکز فرهنگی هشت سال دفاع مقدس کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه با حضور سرلشگر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا کلنگ زنی شد.
در این مراسم که با حضور، استاندار کرمانشاه، و مسئولان ارشد استان و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد؛ سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا طی سخنانی گفت: مردم استان کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس نقشی اساسی و جانانه ایفا کردند و امروز بر ما است که آن رشادت‌ها را حفظ و حراست کنیم و برای حفظ و بقاء هر چه بیشتر جمهوری اسلامی بکوشیم.
سرلشگر صفوی در ادامه افزود پیشنهاد بنده این است که این مرکز فرهنگی را با هویتی ایرانی اسلامی بسازید و نامش را هم باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بگذارید تا همواره به یاد داشته باشید که از چه رکن مهمی در حال حراست هستید
در ادامه بازوند استاندار کرمانشاه نیز گفت: عزت و استقلال و پیشرفت یک کشور در گرو سرمایه‌های آن است و فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه بزرگ‌ماست که سرچشمه آن در قیام عاشوراست و در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس متجلی شد.
وی به تداوم این عزتمندی توسط جوانان اشاره کرد و گفت: نسل جوان امروز و نسل‌های آینده دنبال رمز و راز‌های دوران دفاع مقدس است و شاه بیت این گنجینه فرهنگ ایثار و شهادت است و باید این فرهنگ را به نسل جوان معرفی کرد.
بازوند همچنین به رشادت‌های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: باتوجه به نقش استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، باید خیلی زودتر موزه عظیم دفاع مقدس در این استان ساخته می شد و از آنجا که این پروژه ها، معمولا زمان بر و طولانی هستند بیایید با هم عهد کنیم که با مدیریت جهادی همه کمک کنیم که این پروژه زودتر به بهره برداری برسد.
لازم به ذکر است این مرکز فرهنگی در زمینی به وسعت ۱۴ هکتار در ورودی شرقی کرمانشاه جنب پادگان توحید کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/پ

حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.