باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

یکی برای همه؛ همه برای یکی

تمام جناح ها و گروه‌های سیاسی کشور به حمایت از فرزند انقلاب برخواستند، زیرا معتقدند که توهین به سپاه، توهین به یک نظام و ملت است. 

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته بود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در مسیر کاخ‌نشینان قبلی واشنگتن قدم گذاشت و اعلام کرد که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان باید در لیست گروه‌های تروریستی قرار بگیرند، لیستی که در آن نام تروریست‌هایی جهانی، چون داعش، القاعده، منافقین و النصره دیده نمی‌شود. مدتی است که هر رئیس‌جمهور آمریکا که به کاخ سفید راه پیدا می‌کند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

این اتهام زنی‌ها علیه سپاه پاسداران در حالی مطرح می‌شود که هم اکنون  این نهاد انقلابی نقش پررنگی در جنگ علیه گروه‌های تروریستی از جمله داعش در عراق و سوریه دارد، نفس آنها را تنگ کرده است و همین موضوع باعث این اقدام آمریکا شده، چرا که نقشه آنان را نقش بر آب کرده است.

 

یکی برای همه؛ همه برای یکی/ حمایت تمام‌قد یک ملت پشت سر سپاه ملت

 

حمایتی که همیشه بوده، هست و خواهد بود

در این میان تمام گروه‌های داخل کشور اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب و اعتدالی، سپاهی و ارتشی و بسیجی و ... به حمایت از فرزند انقلاب برخواستند، زیرا اعتقاد دارند که توهین به سپاه، توهین به یک نظام و ملت است.

سپاه در دل تمام ملت‌های منطقه جای دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در جلسه هیات دولت در دفاع از سپاه پاسداران گفت: اگر آمریکا بخواهد خطای بعدی را مرتکب شود و علیه سپاه پاسداران اقدامی کند، این دیگر خطا اندر خطا است؛ سپاه پاسداران تنها یک واحد نظامی نیست، بلکه ‌سپاه پاسداران در دل این مردم بوده و در همه روزهای خطر از منافع ملی ما دفاع کرده است.

روحانی تصریح کرد: سپاه نه تنها محبوب ملت ایران بلکه محبوب مردم عراق هم است چون بغداد را نجات داده؛ محبوب کردهای عراق هم است چون اربیل را نجات داده؛ محبوب مردم دمشق و سوریه هم است چون دمشق را نجات داده؛ محبوب مردم لبنان هم است چون طرفدار حیثیت و استقلال لبنان بوده است؛ سپاه همیشه کمک مظلومان بوده و در برابر تروریست‌ها ایستاده است.

رییس جمهور اظهار کرد: آمریکایی ها به دلیل آنکه می‌خواستند داعش را 20 سال در این منطقه نگه دارند و از این ابزار استفاده کنند، حق دارند از سپاه عصبانی باشند، چراکه سپاه با برنامه‌ریزی و حمایت خودش از ملت عراق، سوریه و لبنان، داعش را ذلیل کرده است.

یکی برای همه؛ همه برای یکی/ حمایت تمام‌قد یک ملت پشت سر سپاه ملت

 

ما با وزارت امور خارجه و دولت‌مان یک‌دل هستیم

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در اعلام مواضع علیه دشمنان و دشمنی‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هماهنگی در همه بخش‌های کشور وجود دارد؛ هرچند ممکن است بیان آن‌ها با هم تفاوت داشته باشد. دشمنان جمهوری اسلامی نیز به خوبی مطلع هستند که همه مسئولان نظام در دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها، اقتدار ملی و توان دفاعی و امنیتی همدل و همزبان هستند، اما ممکن است نوع گویش هایشان متفاوت باشد.

 

همچنین حجت الاسلام ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آمریکا می خواهد سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد گفت: این مسئله جدیدی نیست تا حالا هم خیلی از این موارد از سوی آنان سرزده ولی هیچ غلطی نتوانستند کنند، از دوران بوش هم این بحثها را داشتند و الان هم همان بحث‌ها را تکرار می کنند.

وی تاکید کرد: اینها برای ما قابل اعتنا نیست، در قانون اساسی ما این کار دخالت در امور داخلی کشورمان محسوب می شود و خلاف مقررات بین المللی است.

 

آمریکا کوچک‌تر از آن است که علیه سپاه اقدامی انجام دهد

همچنین علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: آمریکا باید بداند که سپاه پاسداران نماینده مردم ایران در جبهه مقاومت در برابر زیادی‌خواهی‌ها و توسعه طلبی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد. سپاه استوانه مقاومت در ایران و منطقه است و بدون شک اگر، تدابیر سپاه نبود امروز داعش بر عراق و سوریه حکمرانی می‌کرد. به همین دلیل است که آمریکا که از حامیان داعش و تروریسم است از سپاه ناراحت است.

ولایتی عنوان کرد: آمریکا کوچکتر از آن است که بخواهد اقدامی بر علیه سپاه پاسداران انجام دهد چرا که تمام مردم ایران یکپارچه و متحدند و از تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند لذا هرگونه مخالفت با سپاه پاسداران به معنای مخالفت با مردم ایران است.

برادران ما در سپاه بیشترین حمایت را از کشور‌های همسایه در مقابل تروریسم داشته‌اند

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص قرار گرفتن نام سپاه در لیست تروریسم دولت آمریکا گفت: این تحرکات دولت ایالات متحده هیچ منفعتی برای آمریکا ندارد. همه دنیا اذعان دارند که برادران ما در سپاه بیشترین حمایت را از کشور‌های همسایه در مقابل تروریسم داشته‌اند. هرگونه حرکت علیه این مردان غیور ما صرفا باعث روشن‌تر شدن ماهیت آن‌هایی می‌شود که این حرکت‌ها را می‌کنند.

یکی برای همه؛ همه برای یکی/ حمایت تمام‌قد یک ملت پشت سر سپاه ملت 

پاسخ کوبنده خواهیم داد

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری خود درباره  احتمال تروریستی نامیدن سپاه، اظهار کرد: امیدوارم هیات حاکمه آمریکا در ادامه خطاهای خود این خطای استراتژیک و مهم را انجام ندهد؛ اما اگر این کار را بکند پاسخ ایران سخت، قاطع و کوبنده خواهد بود که آمریکا باید تبعات آن را بپذیرد. امیدروام عقلای قوم برای مقابله با این اقدام گام‌های لازم را بردارند.

ترامپ فقط شعار می‌دهد

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: ترامپ مرتب امروز و فردا می‌کند و کره شمالی با جمعیت و تاثیرگذاری کمی که دارد آقای ترامپ را زمین‌گیر کرده است. این علامتی بر این است که اظهارات آقای ترامپ بسیار رؤیایی و خواهیم دید که اقدامات شعارگونه‌ای را در پیش گرفته است. آقای ترامپ برای اجرایی کردن هر نوع تحریم جدید با مشکلات عظیمی مواجه است.

یکی برای همه؛ همه برای یکی/ حمایت تمام‌قد یک ملت پشت سر سپاه ملت

ترامپ نیاز به یک شوک دارد

سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی با صدور اطلاعیه‌ای گفت: ظاهرا دولت ترامپ حرفی جز دشنام را نمی‌فهمد و نیاز به شوک‌هایی دارد که مفهوم جدید قدرت در جهان امروز را متوجه شود. دوران حضور و سلطه آمریکا در غرب آسیا به پایان رسیده و مدت‌ها از مرگ خاورمیانه جدید آمریکایی گذشته است.

به وجود سپاه افتخار می‌کنیم

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در دفاع از سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه یک ارگانی رسمی، انقلابی و ارزشی است و یکی از مولفه های قدرت برای دفاع از ملت است. مردم هیچ‌گاه شجاعت و ایثار سپاه را در دفاع از کشور فراموش نمی‌کنند و جهان باید با چشم واقع‌بینانه دفاع سپاه در برابر تهاجم تروریست ها به ویژه داعش را تایید کند که می‌کند.

وی ادامه داد: سپاه هم مدافع از ملت و هم مهاجم به تروریست هاست، اگر آمریکا این اقدام را انجام دهد خودش را در صف تروریست ها قرار می دهد. همه باید به سپاه مباهات کنیم و جهان و بشریت هم باید از سپاه برای مبارزه با تروریسم قدردانی کند، هر کشوری که نسبت به سپاه این موضع را داشته باشد در مواضع با تروریست ها مشترک می شود، ما همواره به وجود سپاه افتخار می کنیم و استمرار و قوت آن را قوت مردم می دانیم.

 یکی برای همه؛ همه برای یکی/ حمایت تمام‌قد یک ملت پشت سر سپاه ملت

مردم و دولت این گستاخی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند

محمدرضا آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سپاه هیچ فاصله‌ای با مردم ندارد، دولت تاکید دارد که سپاه در کنار ملت‌های مسلمان دنیاست، چه در افغانستان، یمن و سوریه؛ سپاه به یاری مردم مظلوم‌ دنیا شتافته است.منظور دولت‌مردان آمریکا چیز پیچیده‌ای نیست که از سپاه عصبانی باشند، سپاه مورد حمایت مردم است. امیدوارم آنها این اشتباه را نکنند که نسبت به سپاه گستاخی از خود نشان دهند.مردم و دولت این گستاخی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند.

 

فاصله‌ای میان مردم و نیروهای مسلح وجود ندارد

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: در مورد مصالح و منافع ملی همه گروه‌ها، جناح‌ها و قوا در کنار یکدیگر قرار دارند و متحد هستند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از دل مردم بیرون آمده است و مردم پشتیبان آن هستند، گفت: طبیعتا اظهارات آمریکایی‌ها لفاظی است و رئیس‌جمهور هم امروز در جلسه دولت توضیح مفصلی داد که نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی جزئی از مردم و با آنها هستند.

امیری با تاکید بر اینکه فاصله‌ای میان مردم و نیروهای مسلح وجود ندارد، گفت: لفاظی‌های آمریکا از طرف نظام جمهوری اسلامی، دولت و مجلس بی پاسخ نمی‌ماند.

 

مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروی انتظامی جزء نیروهای مسلح کشور هستند و اینکه ارتش یک کشور را گروه تروریستی قلمداد کنند از جنبه بین‌المللی قابل پذیرش نیست.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: لفاظی‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران که ارتش خودش این همه جنایت در اقصی نقاط دنیا مرتکب شده، مضحک است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران از کشور و مردمش دفاع می‌کند، خاطر نشان کرد: قسمت عمده خدمات سپاه فرهنگی بوده و با ارتش آمریکا که تروریست است، قابل قیاس نیست. قاعدتا ارتش آمریکا باید در لیست تروریستی قرار بگیرد.

 

یکی برای همه؛ همه برای یکی/ حمایت تمام‌قد یک ملت پشت سر سپاه ملت

سپاه پاسداران يكی از شاهرگ‌های حياتی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. با فشار آوردن روی اين شاهرگ و تضعيف آن، بخش بزرگ و تعيين‌كننده‌ای از نظام با چالش مواجه خواهد شد. سپاه را نمی‌توان و نبايد يك ارگان صرفاً نظامی دانست، در حقيقت سپاه يك نهاد چندبعدی نظامی، فرهنگی، اجتماعی، سياسی و اقتصادی است كه در دو حيطه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فعاليت تعيين‌كننده‌ای دارد. جبهه امپریالیسم با هدف گرفتن سپاه درصدد است تا منافع متعددی را در هر يك از ميدان‌های فوق نصيب خود كند.

اگر سپاه نبود، از امنیت در هیچ حوزه‌ای خبری نبود، اگر سپاه نبود خراب‌کاری‌ها علیه نظام اسلامی که با هدف بی‌ثبات‌سازی انجام می‌گرفت، می‌توانست ضربه کاری مهمی به کشور وارد نماید. اگر سپاه نبود با توجه به دشمنی و اقدامات رژیم صهیونیستی آسمان کشورمان هیچ گاه امن نبود، اگر سپاه نبود از بازدارندگی نظامی خبری نبود.

اگر سپاه نبود چه بسا اقدامات تروریستی اشرار و گروهک‌هایی همچون جندالشیطان و پژاک همچنان همانند حوادث خونین تاسوکی و … ادامه داشت و زندگی را بر کام مردم مناطق مختلف تلخ بود.

اگر سپاه نبود و شهدایی را برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، کالا، ارز و سوخت تقدیم نمی‌کرد، اوضاع مردم در این حوزه‌ها بسیار اسفناک می‌شد، اگر سپاه نبود از محرومیت‌زدایی اجتماعی و جهاد سازندگی بسیجیان در روستاها و شهرهای دور افتاده خبری نبود.

اگر سپاه نبود از امنیت و رونق اقتصادی خبری نبود؛ تا قبل از برجام تحریم‌ها اگر به مدد سپاه و ایثار پاسداران خنثی نمی‌شد و به نوعی دور زده نمی‌شد، به دلیل ممنوعیت سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های کلان نفت و گاز، از راه‌اندازی فازهای ۱۵و ۱۶ پارس جنوبی به دست مهندسان سبزپوش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) خبری نبود، زیرا برای پر کردن خلا شرکت‌های خارجی در ایران که به واسطه تحریم ها از ایران خارج شده بودند، با مشکل اساسی مواجه بودیم و شرکت داخلی نیز نه تخصص و نه ابزار و نه توان برقرار ی امنیت کارگاه‌ها برخوردار نبوده و توان رقابت با بیرون و هدایت پروژه‌های کلان را نداشتند. در حوزه سدسازی، راه سازی و از طرح توسعه حمل ونقل ریلی از مرز ترکمنستان تا خلیج فارس نیز اگر سپاه وارد نمی‌شد، در توسعه و بهره‌برداری به این سرعت خبری نبود.

یکی برای همه؛ همه برای یکی/ حمایت تمام‌قد یک ملت پشت سر سپاه ملت

ملت ایران بارها نشان داده که تا پای جان از اعتقادات خود دفاع می‌کند. جمله تاريخی امام خمينی (ره) گواه اين حقيقت است كه فرمودند: اگر سپاه نبود،كشور هم نبود. مردم و تمام مسئولان کشور به خوبی نشان دادند که این جمله نصب‌العین آنها است. اگر نگاهی به وضعیت عراق، سوریه، لیبی و یمن بیندازیم، می‌بینیم که سپاه پاسداران نعمتی است که هر کشوری آن را ندارد...

گزارش از حمیدرضا قربانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۹:۰۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
برخی اشخاص ابله غرب پرست انتظار دارند آمریکای جهانخوار بیاد از ایران دفاع کنه در حالی که هرکسی از خودش تعریف میکنه وبقیه را بد تعریف میکند.
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۹:۰۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
برخی اشخاص ابله غرب پرست انتظار دارند آمریکای جهانخوار بیاد از ایران دفاع کنه در حالی که هرکسی از خودش تعریف میکنه وبقیه را بد تعریف میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
آمریکا و رژیم صهیونیستی بهتر از همه میدانند که ارزش سپاه مقتدر و بسیج جان برکف ، برای ملت عزیز ایران اسلامی به چه میزان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
زنده باد سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ نادون
-
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
سپاه پاسداران خار چشم دشمن است .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۳۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
اگر سپاه نبود ایران بد تر از افغانستان و یمن و عراق و سوریه بود. سپاه نور چشم همه ایرانیان می باشد. من شخصاً سپاه را بعد از خدا از همه بیشتر دوست دارم . وعشق می ورزم سپاه لشکر خدا و امام خمینی می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۰:۰۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
خدا همه خادمان نظام را حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
همه اعضای یک پیکریم و باید از یکدیگر حایت کنیم توهین به بزرگمردان سپاه توهین به تمام ایرانیان است.......زنده باد بزرگمردان ایران سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
درود بر سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
ضرب المثل لقمه گنده تر از خودش برداشته را شنده اید؟ یعنی قبل از اینکه بخواهد غورت بدهد خفه خواهد شد تا عبرتی برای زورگویان و ستمگران و جبران روزگار باشد. ان شاالله ....مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
ضرب المثل لقمه گنده تر از خودش برداشته را شنده اید؟ یعنی قبل از اینکه بخواهد غورت بدهد خفه خواهد شد تا عبرتی برای زورگویان و ستمگران و جبران روزگار باشد. ان شاالله ... مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
آمریکا که خود پدر تروریست هاست چجوری می تونه نظر بده ...این واقعیت وجود داره چون از سپاه می ترسه بیانگر حقانیت سپاه است
-
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
خدا حفظ کنه غیور مردان سپاه رو که همیشه تو سختی های نظام پیداشون میشه و با توکل بر خدا کارو ختم به خیر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
Morteza
۰۳:۱۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
پس این فاقد شعارها باید کل ایران رو به این قبول خودشون لیست اضافه کنند ،،اینها هنوز نمیفهمند که تمام مردم ایران با خون و قلب و جونشون عضو سپاه هستند و عاشق مملکتشون و ولایتند ،
Iran (Islamic Republic of)
Morteza
۰۳:۱۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
پس این فاقد شعارها باید کل ایران رو به این قبول خودشون لیست اضافه کنند ،،اینها هنوز نمیفهمند که تمام مردم ایران با خون و قلب و جونشون عضو سپاه هستند و عاشق مملکتشون و ولایتند ،
Iran (Islamic Republic of)
Morteza
۰۳:۱۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
پس این فاقد شعارها باید کل ایران رو به این قبول خودشون لیست اضافه کنند ،،اینها هنوز نمیفهمند که تمام مردم ایران با خون و قلب و جونشون عضو سپاه هستند و عاشق مملکتشون و ولایتند ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
درود بر سپاه.اگر سپاه نبود ایران هم نبود. مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۴۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
سپاه مظهر حضور مسلح مردم در صحنه پیکار علیه استکبار جهانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
سپاه یعنی غیرت ،سپاه یعنی همت،سپاه یعنی حرف و عمل، سپاه یعنی مردان دلیر روزهای سخت،سپاه یعنی آرامش ملت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۰۱:۰۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
سپاه عشقی عشق ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
بهترین پاسخ کوبنده به مذخرفات ترامپ و دولت آمریکا ساخت موشک قاره پیماست که بردش برسه به خاک آمریکا تا دیگه یاوه گویی نکنن و مواظب حرف زدنشون باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
سپاه به فرمان امام خمینی(ره ) تشکیل واسم مقدسی برای هر ایرانی است آمریکای تروریست پرور باید بداند که کودکان ما وقتی بدنیا میان همه بسیجی هستند ما ایرانه همه سپاه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
علل
۲۳:۱۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
درود برشماکه تنها سازمانی توایران هستید که پای آرمانهای امام راحل موندید بقیه یاترسو از آب دراومدن یابیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
سلام برامام وسلام بر هدایتگر ایران اسلامی‌‌‌ دراین دنیای پرتلاتم
کشورصاحب زمان‌ وکشورشهیدان باکری ، همت‌ ،‌ تهرانی‌ مقدم‌‌ ،‌ همدانی‌، کاظمی،حججی‌،است امریکا‌ هیچ‌غلطی‌‌ نمیکند‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
سپاه، حافظ اقتدار و امنیت نظام مقدس ج.ا.ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
اگر سپاه نبود چه بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
سپاه یعنی همه ملت ایران ماهمه بسیجی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
سپاه یعنی همه ملت ایران ماهمه بسیجی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
باید بیش از پیش طوری آمریکا را به زمین بکوبیم که صداش تا آسمون هفتم برسه

یا مهدی عج ادرکنی
Germany
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
چرا به سپاه انگ تروریست بودن میزنند این امریکاییها
-
بختیاروند
۲۰:۵۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
روزنامه ی وطن فروش آرمان رو یکی حالیش کنه دنیا چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
سلام اینجا یک مسئله مطرح است خروج امریکا از بزجام یک سیاه بازی کامل است وجیزی که اکثرا توجه نمی کنند منافع خروج ایران از برچام است با اوضاعی که در دنیا هست وکاری که التروریست غاضبان مکه ومدینه انجام دادهاند وتروریسم ونا امنی رادر جهان کسترش دادهاند خروج ایران از برجام با دنیا جکار خواهذ کرد خوب فکر کنید اکر ایران برنامه ریزی وسازماندهی محکمی انجام دهد به قصد خروج از برجام دنیا جکونه دنیائی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
ما باید دعا کنیم که آمریکا برجام را لغو کند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۳۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
آمریکاریشه تمام تروریستهاست سپاه بایدریشه رابزند
Germany
ممد همدانی
۲۰:۱۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
سپاه عشقه،عشق. نفسشان برقرار
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۱۸:۵۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
به کوری چشم دشمنان، سپاه و بسیج روز به روز قوی تر و کارآمد تر می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
آمریکا و بعضی از متحدانش فقط زبان زور رو میفهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
آمریکا و بعضی از متحدانش فقط زبان زور رو میفهمند
آخرین اخبار