اولین طرح تجمیع فروش محصول پسته در کشور در رفسنجان

ترمينال امين در منطقه احمد آباد دئفه اولین طرح تجمیع فروش محصول پسته در کشور با 300 عضو سالانه 3 هزار تن پسته خشك صادر مي كند.

اولین طرح تجمیع فروش محصول پسته در کشور در شهرستان رفسنجانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسين رضایی مدیر جهادکشاورزی شهرستان رفسنجان در رابطه با برداشت و فرآوری پسته در اين شهرستان گفت: ترمينال امين در منطقه احمد آباد دئفه اولین طرح تجمیع فروش محصول پسته در کشور می باشد و طرح شراکتی این شرکت بهترین راهكار مدیریت نوسانات قیمت پسته است و با اهداف بالا بردن سرعت فرآوری، جلوگیری از ضرر و زیان اقتصادی باغداران و صادر کنندگان، اطمینان از فروش پسته و دریافت وجه آن، کاهش اضطراب ناشی از نوسانات بازار و افزایش امنیت نگهداری محصول نزدیک به 20 سال سابقه اجرایی دارد.

وي با بيان اينكه در حال حاضر این موسسه تعداد300 نفر عضو از کشاوزران پیشرو دارد، افزود: این موسسه سالانه 3 هزارتن پسته خشک به کشورهای آلمان، کانادا، لیتوانی، ژاپن، هند، چین، فرانسه، اسپانیا، اردن، عمارات و ایتالیا صادر می کند.

رضايي با اشاره به اينكه در این واحد تعداد 150 نفرکارگر بصورت دائم و50 نفر بصورت فصلی از بومیان محلی همین منطقه مشغول به کار می باشند، اذعان داشت: این موسسه در ساعت 20 تن پسته فرآوری وخشک می کند و جهت انبارداری پسته خشک دارای تعدادی سیلو باگنجایش 4000 تن می باشد.

انتهای پیام/س

 

طرح تجمیع فروش محصول پسته در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار