ایندیپندنت: ترامپ به زودپزی تبدیل شده که دائم در حال انفجار است!

روزنامه ایندیپندنت نوشت پس از افزایش انتقادها از عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا، او در روزهای اخیر به حمله به اطرافیانش و شکستن پل‌های سیاسی می‌پردازد.

ایندیپندنت: ترامپ به زودپزی تبدیل شده که دائم در حال انفجار است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه ایندیپندنت نوشت: کارکنان کاخ سفید، دونالد ترامپ را به دیگ زودپزی تشبیه می‌کنند که دائم در حال انفجار است.

در گزارش این روزنامه انگلیسی آمده است: گفته می‌شود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که از مقاماتی که منصوب کرده خشمگین و از ناتوانی در پیشبرد کارهایش ناامید است، به دیگ زودپزی تبدیل شده است که همواره بر سر افرادی که اطراف وی هستند، فوران می‌کند.

به نوشته ایندیپندنت، ترامپ در روز‌های اخیر از انتقاد‌هایی که از شیوه برخوردش با بحران پورتوریکو شده و همچنین از سخنان یک سناتور ارشد جمهوری‌خواه (کورکر) که تاکید کرده است ترامپ آمریکا را در مسیر جنگ جهانی سوم قرار می‌دهد، به ستوه آمده است و به حمله به اطرافیانش و شکستن پل‌های سیاسی می‌پردازد.

این در حالی است که بر اساس یک گزارش، روابط وی با جان کلی، رئیس دفتر او، که قرار بود نظم را به دفتر رئیس جمهور باز گرداند، به طور جبران‌ناپذیری آسیب دیده است.

کریستینا گریر، دانشیار دانشگاه فوردهام در نیویورک، با بیان اینکه از اوضاع به وجود آمده تعجب نمی‌کند، گفت: ترامپ هیچگاه پیش از این با دیگران همکاری نکرده بود. وی همیشه مانند پادشاه عمل کرده بود.

او افزود: به نظر نمی‌رسد وی فهمیده باشد که رئیس جمهور خادم مردم است و وظیفه افرادی که برای وی کار می‌کنند این است که به او کمک کنند کارهایش را بهتر انجام دهد.

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت: برخی عوامل باعث بروز خشم ترامپ شده است. به عنوان مثال زمانی که به وی گفته شد رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه، وی را یک «احمق» توصیف کرده است، بسیار ناراحت شد.

یکی دیگر از این موارد اواخر هفته روی داد، زمانی که ترامپ در توییتر به انتقاد از سناتور باب کورکر پرداخت. کورکر گفته بود کاخ سفید به خانه سالمندان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

گزارش ایندیپندنت از خشم روزافزون ترامپ در کاخ  سفید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار