ماموران پلیس امنیت عمومی؛

کشف محموله ۳ میلیاردی کالای قاچاق در چابهار

ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان چابهار در بازرسی از دو انبار در سطح این شهرستان، انواع کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال را کشف کردند.

کشف محموله ۳ میلیاردی کالای قاچاق در چابهار به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ کیخا مقدم فرمانده انتظامی چابهار افزود:در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو به علت دپو کالا‌های قاچاق در یکی از محلات شهرستان چابهار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی محل دو انبار دپو کالای قاچاق را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این دو انبار انواع مواد غذایی، لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم برقی خارجی به ارزش سه میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه، در پایان سخنان خود افزود: با توجه به این که ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و عدم سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام /ع

کشف کالای قاچاق در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار