سیاهوشی: امید زیادی به کسب مدال در رقابت‌های جهانی دارم

عضو تیم ملی کشتی سنتی گفت: با وجود اینکه نزدیک به یک سال است در کشتی سنتی کار می‌کنم، اما امید زیادی به کسب مدال در رقابت‌های جهانی دارم.

 لیلا سیاهوشی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره درخشش خود در بازی های داخل سالن آسیا اظهار کرد: این رقابت ها با کیفیت بالایی برگزار شد و به هیچ وجه فکر نمی کردم چنین جو و سطحی داشته باشد اما خداراشاکرم که با تلاش فراوان توانستم به مدال برسم. ما کشتی آلیش را تمرین کرده بودیم اما در بازی های داخل سالن در ترکمن کوراش کشتی گرفتیم. همین موضوع سختی کارمان را افزایش داد.

او درمورد حمایت فدراسیون کشتی از کشتی گیران سنتی اظهار کرد: رسول خادم و منظمی، رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون حمایت خوبی از این رشته دارند و پیگیر کار ما هستند. این رشته چندین سال است در کشورمان تاسیس شده اما در گذشته زیر نظر سایر فدراسیون ها فعالیت می کرد و به تازگی زیر مجموعه فدراسیون کشتی شده است. خودم هشت سال جودو کار کردم و حدود یک سال است که به کشتی با کمربند رو آورده ام.

سیاهوشی درباره هزینه برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی سنتی گفت: هزینه اردوها را فدراسیون تامین می کند اما هزینه رفت و برگشت با خودمان است. اردوهای تیم ملی کشتی سنتی هم در سالن فدراسیون برگزار می شود.در کل از فعالیت در این رشته رضایت کامل دارم.

او درباره پرداخت پاداش به مدال آوران کشتی سنتی در بازی های داخل سالن ترکمنستان گفت: قرار است به مدال آوران طلا، نقره و برنز این رقابت ها به ترتیب ۲۰، ۱۰ و ۵ سکه طلا اهدا شود. البته در جریان برگزاری بازی های داخل سالن آسیا از فدراسیون کشتی جوایز نقدی دریافت کردیم.

سیاهپوشی درمورد احتمال مدال آوری اش در رقابت های جهانی تصریح کرد: ورزشکاران زیادی از کشورمان در رقابت های جهانی مدال گرفته اند. من هم با وجود اینکه یک سال است کشتی سنتی کار می کنم با توجه به تمریناتی که انجام می دهم امید زیادی به کسب مدال دارم.

عضو تیم ملی کشتی سنتی در مورد این که چقدر از عملکرد مربی اش رضایت دارد،گفت: از عملکرد مربی ام بسیار راضی ام زیرا اگر او نبود محال بود که در کشتی فعالیت کنم همان جودو را ادامه می دادم، زیرا پیش از ورود به کشتی  اصلا هیچ اطلاعی نداشتم که بانوان هم می توانند مانند آقایان به کشتی بپردازند.

دارنده مدال برنز بازی های داخل سالن درباره امکانات فدراسیون برای ورزشکاران اذعان داشت: از لحاظ امکانات واقعا در شرایط خوبی قرار داریم.خدا را شکر شرایط خوبی در اردوهای تیم ملی برایمان مهیا است و هیچ کمبودی احساس نمی شود.تنها مشکل عمده ما در بازی های ترکمنستان این بود که پیش از شروع مسابقات در کنگره مسابقات مسئولان تصمیم گرفته بودند چند وزن دیگر را به کشتی سنتی اضافه کنند که ما از آن بی اطلاع بودیم.برخی از بانوان ما که در کشتی‌آلیش به میدان رفتند توانستند چند مدال کسب کنند.

او درباره اینکه آیا وزارت ورزش و جوانان از شما حمایت می کند یا خیر،تصریح کرد: راجب به این موضوع اطلاعی ندارم.البته ما هم دوست داریم مانند خیلی از رشته های دیگر مسئولان عالی رتبه ورزش برای دیدن تمرینات ما به اردوهای تیم ملی بیایند تا با حضور آنها انگیزه مان برای کسب مدال در میادین بین المللی 2چندان شود.

عضو تیم ملی کشتی سنتی در پایان اظهار کرد:کشتی سنتی شباهت زیادی به کشتی مردان دارد و امسال برای اولین بار است که می خواهم در کشتی آزاد بانوان به میدان بروم و امید زیادی دارم تا بتوانم همانند بازی های داخل سالن در عرصه های بین المللی پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در بیاورم.

انتهای پیام/

اظهارات عضو تیم ملی کشتی سنتی درباره شرایط فعلی اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار