مهدی صباغ‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمدی حاکم بر «ایتالیا ایتالیا» در سینمای ایران کم‌نظیر است

تهیه‌کننده سینما گفت: «ایتالیا ایتالیا» فیلمی کمدی به معنای پیش افتاده آن نیست و نمونه‌اش را در سینمای ایران کم داشته‌ایم.

کمدی حاکم بر «ایتالیا ایتالیا» در سینمای ایران کم‌نظیر استمهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» درباره علت استقبال مخاطب از این فیلم در چند روز اول اکران، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر شاد، سرگرم کننده، تازه و بدیع است. کاوه صباغ زاده به عنوان کارگردان فیلم، سابقه دستیاری، برنامه‌ریزی، مطالعه و ... خوبی را دارد. این‌ها در نگارش و اجرای کار به او کمک کرده و توانسته کار جدید و حرفه‌ای را به مخاطب ارائه دهد.

وی افزود: «ایتالیا ایتالیا» فیلمی کمدی به معنای پیش افتاده آن نیست. نمونه‌اش را در سینمای ایران کم داشته‌ایم. اثری که بتواند با جوان‌ها و خانواده‌ها به خوبی ارتباط برقرار کند و در این باره موفق باشد، به شخصه ندیده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فیلمش در عید نوروز اکران می‌شد، بهتر نبود، تصریح کرد: شاید بهتر بود و شاید هم نه. کلاً نمی‌توان فروش را پیش‌بینی کرد؛ چون سینما رقابتی است. در کل خودمان ترجیح دادیم، عید اکران نشود و الان از این شرایط راضی هستیم.

صباغ‌زاده خاطرنشان کرد: «ایتالیا ایتالیا» بیست و هفت سالن در تهران و حدود 110 سالن در شهرستان ها دارد که با چند روز کم و زیاد فیلم را اکران می کنند. این شرایط به بالاتر رفتن فروش و تعداد مخاطب در روزهای آتی خواهد افزود. از سویی نگاه خوب فیلم نسبت به زندگی جوان‌ها در جذب مخاطب موثر خواهد بود.

 
انتهای پیام/

 

ابراز رضایت تهیه‌کننده «ایتالیا ایتالیا» از استقبال مخاطبان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار